AgKous

the blog.




5 λόγοι που κανείς δε διαβάζει το blog σου και πώς να τους διορθώσεις


5 λόγοι που κανείς δε διαβάζει το blog σου και πώς να τους διορθώσεις

Ένα από τα πιο δύσκολα πράγματα του blogging, ειδικά όταν μόλις ξεκίνησες, είναι να αποκτήσεις επισκεψιμότητα και άτομα που θα διαβάζουν το περιεχόμενο σου. Εάν έχεις την αίσθηση ότι κανείς δε διαβάζει το blog σου ή ότι έχεις πολύ λίγους αναγνώστες και θέλεις να τους αυξήσεις, τότε αυτό το άρθρο είναι για σένα.

Έτοιμος να ακούσεις γιατί κανείς δε διαβάζει το blog σου και πώς να το διορθώσεις; Ας ξεκινήσουμε!

#1. ΔΕ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.

Ο νούμερο 1 κανόνας του blogging είναι να γράφεις κάτι τόσο χρήσιμο ώστε το κοινό να μην μπορεί να σε αγνοήσει. Προσπάθησε να γράφεις σχετικά μεγάλα άρθρα στα οποία να επεκτείνεσαι σε βάθος σε ένα θέμα που θα μπορούσε να βοηθήσει το κοινό σου. Μοιράσου δωρεάν e-books ή checklists. Γράψε οδηγίες για ένα θέμα που θα είναι ξεκάθαρες, οργανωμένες και δημιουργούν απορίες έτσι ώστε να μπορεί να γίνει συζήτηση ανάμεσα στους αναγνώστες. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι είναι δύσκολο για τον κόσμο να «κολλήσει» και να γίνει φανατικός αναγνώστης ενός blog όταν απλά γράφεις για τη μέρα σου ή παραθέτεις απλά γεγονότα. Αντιθέτως, θα σε διαβάζει φανατικά όταν δει ότι μπορείς να του δώσεις κάποιες οδηγίες για να βελτιώσει και τη δική του μέρα!

Κάθε φορά που γράφεις ένα post, κάνε στον εαυτό σου αυτές τις δυο ερωτήσεις:

  1. Ποια είναι η βασική ιδέα του άρθρου;
  2. Σε ποιον απευθύνεται;

Προσπαθείς να εμπνεύσεις κάποιον; Να τον διδάξεις κάτι συγκεκριμένο; Να είσαι ξεκάθαρος για το τι κάνεις και ποιον αφορά.

#2. ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΣΥΝΕΠΗΣ.

Πρέπει να γράφεις συχνά και σε συγκεκριμένες μέρες. Εάν γράφεις ένα τέλειο άρθρο και μετά δε γράφεις τίποτα για δύο εβδομάδες, δε δίνεις την ευκαιρία στον κόσμο να δημιουργήσει μια ισχυρή σχέση μαζί σου. Κάποια στιγμή θα σε ξεχάσουν. Θα βρουν κάποιο άλλο blog με παρόμοιο περιεχόμενο. Πρέπει να είσαι συνεπής έτσι ώστε να αυξήσεις το κοινό σου.

Το ίδιο ισχύει και με οτιδήποτε άλλο αφορά το blogging, δηλαδή τα social media και το newsletter σου. Είναι πιο εύκολο να συνδεθείς με κάποιον που είναι συνεχώς παρών, παρά με κάποιον ασυνεπή. Προτείνω να δημιουργήσεις ένα πρόγραμμα του πότε θα γράφεις ένα νέο άρθρο στο blog σου. Για παράδειγμα, κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή. Χρησιμοποίησε ένα blog planner για να σε βοηθήσει να οργανώσεις το blog και τα social media σου.

#3. TO BLOG ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΕΙΔΟΣ.

Έχεις πολλά ενδιαφέροντα. Το καταλαβαίνω. Αλλά επειδή ακριβώς έχεις πολλά ενδιαφέροντα και ιδέες, δε σημαίνει ότι όλα αυτά τα ενδιαφέροντα ανήκουν στο blog σου. Δημιούργησε ένα blog με ξεκάθαρο στόχο και είδος έτσι ώστε να μπορείς να καθορίσεις και το κοινό στο οποίο στοχεύεις.

Πολλοί άνθρωποι που θέλουν να γράφουν στο blog τους για τα πάντα δίνουν στον εαυτό τους την ταμπέλα «lifestyle blogger». Φυσικά και μπορείς να είσαι lifestyle blogger εάν θέλεις, αλλά θα είναι πιο δύσκολο για σένα, εφόσον το blog σου δεν έχει ξεκάθαρο στόχο. Η βασική ιδέα είναι ότι θα είναι πιο δύσκολο να αυξήσεις το κοινό σου εάν κάθε αναγνώστης ενδιαφέρεται για μια μόνο κατηγορία των θεμάτων του blog σου. Θα αυξήσεις πολύ πιο γρήγορα την επισκεψιμότητα σου εάν γίνεις πιο συγκεκριμένος. Εάν το blog σου είναι ξεκάθαρο ως προς το είδος του, οι αναγνώστες σου θα μπορούν να επισκέπτονται το blog σου και θα θέλουν να διαβάσουν σχεδόν κάθε άρθρο σου.

Σκέψου αυτό: όταν κάποιος αναγνώστης σου λέει στους φίλους του για το blog σου, πώς θα ήθελες να το περιγράψει; «Είναι ένα blog για ______!» Τι ακριβώς είναι το blog σου;

#4. ΔΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΑ SOCIAL MEDIA.

Σκέψου το blogging σαν ένα δέντρο. Το blog σου από μόνο του είναι το κεντρικό σημείο, ο κορμός. Αλλά μόνο με τον κορμό, το blog σου θα μοιάζει ξερό και μαραμένο. Για να ανθίσει το blog σου, πρέπει να προσθέσεις κλαδιά. Στην περίπτωση του blogging, τα κλαδιά σου είναι συνήθως τα διαφορετικά social media και το newsletter σου.

Τα social media είναι σίγουρα μια τεράστια βοήθεια για να αυξήσεις την επισκεψιμότητα ενός blog. Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι απλά ανεβάζεις ένα άρθρο και οι followers έρχονται αμέσως. Αν κάνεις μόνο αυτό, δεν έχεις καμία τύχη. Το blogging έχει σαν στόχο να δικτυωθείς και να γίνεις κοινωνικός και το να είσαι ενεργός στα social media είναι χωρίς αμφιβολία ότι καλύτερο μπορείς να κάνεις για το blog σου. Τα social media σου επιτρέπουν να συναντήσεις το κοινό σου εκεί που βρίσκεται και να ξεκινήσεις να δημιουργείς συνδέσεις και συζητήσεις που μπορούν να οδηγήσουν σε κάποιο άρθρο του blog σου. Για να μην αναφέρω ότι σου επιτρέπουν να δημιουργήσεις πιο στενούς δεσμούς με τους αναγνώστες σου (και τους πιθανούς αναγνώστες σου), που θα τους κάνει να σε ακολουθούν πιο φανατικά.

Υπάρχουν πολλές στρατηγικές για να χρησιμοποιήσεις τα social media, ωστόσο θυμίσουν τις βασικές: δημιούργησε συζητήσεις, μοιράσου τη δουλειά άλλων ανθρώπων πιο συχνά από ότι τη δική σου και να είσαι συνεπής. Εάν νομίζεις ότι δεν μπορείς να το κάνεις, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μου. Μπορείς επίσης να διαβάσεις μερικά tips για τη σωστή χρήση των social media για το blog σου.

#5. ΤO BLOG ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ BRANDED.

Το branding είναι η διαδικασία που ακολουθείται για να δημιουργηθεί ένα μοναδικό και ξεχωριστό όνομα και εικόνα για ένα προϊόν ή υπηρεσία στο μυαλό των καταναλωτών. Το branding έχει σαν στόχο να καθιερώσει μια ξεχωριστή εικόνα για το blog σου που θα σε κάνει εύκολα αναγνωρίσιμο στο μυαλό των αναγνωστών, θα δημιουργήσει αφοσιωμένους αναγνώστες και θα προσελκύσει νέους.

Το κυριότερο όφελος από το branding είναι ότι οι αναγνώστες είναι πιο πιθανό να θυμηθούν το blog σου. Ένα ισχυρό brand name και λογότυπο/εικόνα βοηθάει να μείνει η εικόνα του blog σου στο μυαλό των πιθανών αναγνωστών σου. Ο πιο εύκολος τρόπος να εφαρμόσεις μια στρατηγική branding για το blog σου είναι μέσω των λογαριασμών σου στα social media. Εκεί βρίσκεται το μεγαλύτερο ποσοστό των αναγνωστών σου, οπότε είναι το καλύτερο μέρος για να εφαρμόσεις το branding για το blog σου.

Είναι δύσκολο να αυξήσεις την επισκεψιμότητα του blog σου εάν είναι μπερδεμένο και μη ελκυστικό οπτικά. Ο κόσμος θα σε πάρει πιο σοβαρά εάν έχεις ένα επαγγελματικό και συνεπές design στο blog σου. Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να πληρώσεις κάποιον επαγγελματία πολλά χρήματα για να σχεδιάσει κάτι ιδιαίτερο για το blog σου. Απλά, ίσως θα μπορούσες να χρησιμοποιείς την ίδια γραμματοσειρά σε όλα τα άρθρα σου, παρόμοια χρώματα στις εικόνες σου και παρόμοιο ύφος στο κείμενο σου. Συνιστώ να δημιουργήσεις ένα style guide για να δημιουργήσεις ένα ισχυρότερο brand για το blog σου.

Φυσικά και δεν υπάρχει πρόβλημα εάν δεν ακολουθήσεις όλα τα παραπάνω tips. Και εννοείται ότι δε χρειάζεται να αγχωθείς για το πώς θα αυξήσεις πάρα πολύ γρήγορα τους αναγνώστες και την επισκεψιμότητα σου. Αυτό θα έρθει σταδιακά. Εφάρμοσε σιγά-σιγά ότι μαθαίνεις και μέτρησε τα αποτελέσματα για να προγραμματίσεις την επόμενη σου κίνηση!

5 λόγοι που κανείς δε διαβάζει το blog σου και πώς να τους διορθώσεις

Έχεις εφαρμόσει κάποια από αυτά τα βήματα; Μοιράσου μαζί μας την εμπειρία σου στα σχόλια παρακάτω.

Angie Kousiniori
Από την Άτζυ Κουσινιώρη

Μου αρέσει το web design, η HTML/CSS, η PHP, να σχεδιάζω στο Photoshop και να ασχολούμαι με τα social media και το internet marketing. Μείνετε συντονισμένοι! Ακολουθήστε με: Facebook / Pinterest / Google+.


Σου άρεσε το άρθρο; Γράψου στο newsletter για να μαθαίνεις περισσότερα!


VIB Planner
VIB Planner


FACEBOOK


Facebook Posts

INSTAGRAM
Instagram

Instagram Photos

TWITTER

My Tweets

PINTEREST

My Pins


Buy me a coffee

'Ετοιμοι για νέα projects; Επικοινωνήστε μαζί μου!

Ας Επικοινωνήσουμε

Δέχομαι συνεχώς προτάσεις για νέα projects. Μην χάνετε ώρα, ανυπομονώ να συνεργαστούμε!


ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER
EMAIL Ή CHAT
GET SOCIAL