AgKous

the blog.




Ιστοσελίδα μιας σελίδας: Γιατί να την προτιμήσεις;


Ιστοσελίδα μιας σελίδας: Γιατί να την προτιμήσεις;

Αυτή τη στιγμή, οι περισσότερες ιστοσελίδες που θα δεις στον παγκόσμιο ιστό ακολουθούν τη μορφή του διαχωρισμού της πληροφορίας που περιέχεται σε ένα site σε πολλές σελίδες.

Παρόλα αυτά, η σύγχρονη τάση σε συνδυασμό με την κατακόρυφη αύξηση των χρηστών κινητών συσκευών για περιήγηση στο Internet, προτείνει τη χρήση ιστοσελίδων μιας σελίδας για τη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών κατά την επίσκεψή τους σε ένα site.

Η λύση της ιστοσελίδας μιας σελίδας δεν ενδείκνυται βέβαια για blogs και για e-shops, καθώς εκεί είναι υποχρεωτική η ύπαρξη πολλών σελίδων και ο διαχωρισμός της πληροφορίας.

Ωστόσο, εάν έχεις ή σκέφτεσαι να αποκτήσεις μια ιστοσελίδα για να διαφημίσεις και να ενισχύσεις τη διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησης σου, τότε η ιστοσελίδα μιας σελίδας είναι η ιδανική για εσένα!

 

Τι είναι οι ιστοσελίδες μιας σελίδας;

Οι ιστοσελίδες μιας σελίδας (one-page websites) έχουν σκοπό να παρέχουν την τέλεια (ή ελάχιστη) ποσότητα πληροφορίας που χρειάζεται ένας χρήστης για να πάρει μια απόφαση και να κάνει μια πράξη (π.χ. να επισκεφτεί από κοντά ένα κατάστημα ή να στείλει ένα e-mail, κ.τ.λ.).

Αυτή η ιστοσελίδα μιας σελίδας δεν έχει άλλες σελίδες, όπως Ποιοι Είμαστε, Υπηρεσίες, Επικοινωνία, και προσπαθεί να αφαιρέσει όσο περισσότερη «άχρηστη» πληροφορία γίνεται, επικεντρώνοντας την προσοχή του χρήστη στο πιο σημαντικό περιεχόμενο.

Μπορείς να δεις μια ιστοσελίδα μιας σελίδας που έχω δημιουργήσει για τα Ενοικιαζόμενα Δωμάτια Παναγιώτου για να καταλάβεις καλύτερα τι είναι.

 

Πώς να αποφασίσεις εάν η ιστοσελίδα μιας σελίδας είναι κατάλληλη για την επιχείρηση σου;

Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να λάβεις υπόψη σου όταν πρόκειται να διαλέξεις ανάμεσα σε μια ιστοσελίδα μιας σελίδας ή πολλών σελίδων είναι να σκεφτείς ποιοι είναι οι στόχοι σου σαν επιχείρηση όσον αφορά τη διαδικτυακή σου παρουσία.

Εάν θέλεις να δημιουργήσεις μια ιστοσελίδα που λειτουργεί περισσότερο σαν online διαφημιστικός οδηγός, τότε η ιστοσελίδα μιας σελίδας είναι η ιδανική επιλογή. Αντί να παλεύεις να γεμίσεις έναν αριθμό σελίδων με πληροφορίες σε μια ιστοσελίδα πολλών σελίδων, μπορείς να συμπεριλάβεις όλη την πληροφορία που θα χρειαστούν οι μελλοντικοί πελάτες σε μια μόνο σελίδα, που θα περιλαμβάνει σχετικό περιεχόμενο, αξιολογήσεις πελατών, πληροφορίες επικοινωνίας και άλλα.

Εάν σκοπεύεις να χρησιμοποιήσεις την ιστοσελίδα σου για στοχευμένο online marketing, μια ιστοσελίδα πολλών σελίδων σου ταιριάζει περισσότερο. Ομοίως, εάν απλά έχεις πολλά να πεις στην ιστοσελίδα σου, όπως λεπτομερείς περιγραφές προϊόντων, άρθρα κτλ, μια ιστοσελίδα πολλών σελίδων είναι πιθανότατα η καλύτερη επιλογή.

Συνοψίζοντας, συνήθως δεν υπάρχει σωστή ή λανθασμένη απάντηση όταν τίθεται το ερώτημα για το ποια είναι η «καλύτερη» επιλογή. Όμως, υπάρχουν κάποιοι παράγοντες που μπορούν να σου δώσουν μια κατεύθυνση. Ας συνοψίσουμε, συγκεντρώνοντας τους πιο σημαντικούς παράγοντες.

Επέλεξε την ιστοσελίδα μιας σελίδας εάν:

  • Δεν θεωρείς το online marketing προτεραιότητα
  • Χρειάζεσαι μια σχετικά απλή λύση
  • Δεν έχεις πολύ περιεχόμενο

Επέλεξε την ιστοσελίδα πολλών σελίδων εάν:

  • Πρόκειται να επενδύσεις στο online marketing
  • Έχεις πολύ περιεχόμενο να προσθέσεις στην ιστοσελίδα σου
  • Θα δημοσιεύεις συχνά άρθρα σε blog
  • Θα κάνεις ηλεκτρονικές πωλήσεις

 

Γιατί η ιστοσελίδα μιας σελίδας είναι το μέλλον του διαδικτύου;

 

1. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

Γιατί έχουμε ιστοσελίδες; Για να επικοινωνούμε με την τωρινή και μελλοντική μας κοινότητα. Αυτή η κοινότητα αποτελείται από πελάτες, φίλους και συνεργάτες. Σε κάθε περίπτωση ο στόχος είναι να πραγματοποιήσουμε ένα συγκεκριμένο σκοπό, κάτι που σχεδόν πάντα απαιτεί μια συγκεκριμένη ενέργεια από την πλευρά του χρήστη. Πώς το κάνουμε αυτό; Λέγοντας μια ιστορία!

Οι ιστορίες αποτελούν τον απλούστερο και καλύτερο τρόπο να μεταφέρεις ένα μήνυμα που δε γίνεται απλά κατανοητό αλλά εμπνέει, κινητοποιεί και οδηγεί σε μια ενέργεια. Επιπλέον, στο διαδίκτυο μπορούμε να διαφοροποιηθούμε από τους γενικούς περιορισμούς των παραδοσιακών μέσων και να εξελίξουμε την τέχνη του «να πεις μια ιστορία». Μπορούμε να δημιουργήσουμε συναρπαστικές, διαδραστικές και συναισθηματικές εμπειρίες που παρακινούν τους ανθρώπους με πιο ισχυρούς τρόπους από τα παραδοσιακά μέσα, π.χ. με ένα βίντεο με ήχο και εικόνα που καταλήγει σε ένα κουμπί ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΤΩΡΑ.

 

2. ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΗ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ

Σήμερα, όταν μπαίνεις σε μια ιστοσελίδα παραδοσιακά βλέπεις κάποιες συγκεκριμένες τάσεις: ένα slider με εικόνες, ένα μενού στην αρχή της σελίδας, ένα κυρίως μέρος με κείμενο και εικόνες και ένα sidebar με links, εικόνες και κουμπιά. Στις περισσότερες ιστοσελίδες, σου ζητούν αμέσως να δώσεις το όνομα και το email σου, πριν καν προλάβεις να μάθεις για το άτομο, το group ή την εταιρία της οποίας επισκέπτεσαι την ιστοσελίδα.

Αλλά, όταν μπαίνεις σε μια ιστοσελίδα μιας σελίδας έρχεσαι αμέσως «αντιμέτωπος» με τις βασικές αρχές μιας ωραίας ιστορίας που ξεκινάει με μεγάλες εικόνες, συνεχίζει με πληροφορίες για τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα, τη γνωριμία με τους ανθρώπους πίσω από την ιστοσελίδα και καταλήγει με τη φόρμα επικοινωνίας. Το μόνο που πρέπει να κάνει ο επισκέπτης για να δει ολόκληρη την ιστορία είναι το πιο φυσικό και ενστικτώδες πράγμα στο διαδίκτυο: το scrolling!

Με αυτήν την απλή ενέργεια, ο επισκέπτης αποφεύγει το κυνήγι των links. Επίσης, επειδή αυτός ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας πιέζει τον ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας να αποτυπώσει το όραμά του σε μια σελίδα, το συνολικό μήνυμα είναι συνήθως πιο ξεκάθαρο και πιο ισχυρό από το να ήταν μοιρασμένο στην αρχική σελίδα, στη σελίδα ποιοι είμαστε, στο sidebar κτλ.

 

3. ΤΟ DESIGN ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΤΙΚΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ

Με την πρόοδο και την ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών του διαδικτύου (HTML5, CSS3 και JavaScript), μπορούμε να προσθέσουμε διαδραστικά στοιχεία στην ιστορία μας για να προσελκύσουμε και κερδίσουμε το ενδιαφέρον των επισκεπτών μας. Πόρτες που ανοίγουν, κουτιά που διπλώνουν και στριφογυρίζουν, κουμπιά που αναβοσβήνουν και εικόνες που κινούνται ή εμφανίζονται σταδιακά παρέχουν ικανοποίηση και διαδραστικότητα στην ιστορία που προσπαθούμε να πούμε. Όταν αυτές οι διασκεδαστικές ενέργειες (όπως το να κάνεις κλικ σε ένα κουμπί για να δεις πώς θα κουνηθεί) αφορούν ενέργειες που θέλουμε να κάνει ο χρήστης, π.χ. να γραφτεί σε ένα newsletter, έχουμε διπλό κέρδος: αύξηση των πελατών και της ευχαρίστησης των χρηστών.

 

4. ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΣΕ ΠΕΛΑΤΕΣ

Τίποτα από τα παραπάνω δε θα ήταν πραγματικά χρήσιμο εάν δεν κατέληγε σε αύξηση της μετατροπής των χρηστών σε πραγματικούς πελάτες. Φυσικά, το όμορφο design και μια καλή ιστορία είναι πολύ σημαντικά, αλλά στο γενικό πλαίσιο της κατασκευής μια ιστοσελίδας, αυτό που πραγματικά μετράει είναι ένα: η αύξηση των πελατών.

Κάθε ιστοσελίδα που κατασκευάζουμε έχει έναν πρωταρχικό σκοπό: να δημιουργήσει νέους πελάτες, να αυξήσει τη διαδικτυακή μας κοινότητα, να προάγει ένα πρόσωπο ή προϊόν, να οδηγήσει σε περισσότερες λήψεις ή να πουλήσει περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες.

Αυτά είναι τα πράγματα στα οποία η ιστοσελίδα μιας σελίδας είναι η καλύτερη. Το απλό και ευθύ design συνδυασμένο με μια ωραία ιστορία και διασκεδαστικές διαδραστικές ενέργειες ωθεί τους επισκέπτες με έναν μόνο τρόπο προς τον τελικό στόχο. Είναι πιο στοχευμένη και πιο κομψή από τη standard ιστοσελίδα.

 

5. ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΕΛΕΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ

Το 2016, ο αριθμός των ατόμων που χρησιμοποιούν το κινητό τους για να πλοηγηθούν στο διαδίκτυο άγγιξε τα 2 δισεκατομμύρια, σύμφωνα με το International Data Corporation (IDC).

Το design μιας σελίδας δημιουργεί μια ομοιομορφία στις διάφορες πλατφόρμες που χρησιμοποιούν οι χρήστες για να κάνουν scroll σε ένα περιεχόμενο, να αλληλεπιδράσουν με ένα κουμπί και να πλοηγηθούν σε μια ιστοσελίδα. Οι εφαρμογές στα smartphones και στα tablets μας είναι πιο μπροστά από τα standards του web design όταν πρόκειται να δημιουργήσουν πιο διασκεδαστικές εμπειρίες χρηστών.

Οι τεχνικές design που χρησιμοποιούνται στα apps είναι πιο εύκολο να εφαρμοστούν σε ιστοσελίδες μιας σελίδας και να κάνουν το ίδιο για το web προσφέροντας πιο απλή και εύχρηστη εμπειρία στους χρήστες γεμάτη. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με μια τεχνική design που ονομάζουμε Responsive Design, δηλαδή design που προσαρμόζεται στην οθόνη του χρήστη.

 

6. ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ

Τέλος, ερχόμαστε στο κρίσιμο σημείο: το κόστος. Παραδοσιακά, είναι αρκετά ακριβό να δημιουργήσεις μια όμορφη και πλήρως χρηστική και responsive ιστοσελίδα καθώς απαιτείται η προσαρμογή και ο προσεκτικός σχεδιασμός των περιεχόμενων ΚΑΘΕ σελίδας ξεχωριστά. Ωστόσο, στις ιστοσελίδες μιας σελίδες, το κόστος μειώνεται αρκετά γιατί η μελέτη και ο έλεγχος περιορίζεται σε μια σελίδα!

 

Ιστοσελίδα μιας σελίδας: Γιατί να την προτιμήσεις;

 

Εσύ θα χρησιμοποιούσες ιστοσελίδες μια σελίδας; Πες μας στα σχόλια παρακάτω εάν συμφωνείς ή όχι και μοιράσου μαζί μας τις ιδέες σου!

Angie Kousiniori
Από την Άτζυ Κουσινιώρη

Μου αρέσει το web design, η HTML/CSS, η PHP, να σχεδιάζω στο Photoshop και να ασχολούμαι με τα social media και το internet marketing. Μείνετε συντονισμένοι! Ακολουθήστε με: Facebook / Pinterest / Google+.


Σου άρεσε το άρθρο; Γράψου στο newsletter για να μαθαίνεις περισσότερα!


VIB Planner
VIB Planner


FACEBOOK


Facebook Posts

INSTAGRAM
Instagram

Instagram Photos

TWITTER

My Tweets

PINTEREST

My Pins


Buy me a coffee

'Ετοιμοι για νέα projects; Επικοινωνήστε μαζί μου!

Ας Επικοινωνήσουμε

Δέχομαι συνεχώς προτάσεις για νέα projects. Μην χάνετε ώρα, ανυπομονώ να συνεργαστούμε!


ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER
EMAIL Ή CHAT
GET SOCIAL