AgKous

the blog.




5 ενέργειες για να έχεις μια επιτυχημένη online επιχείρηση


5 ενέργειες που πρέπει να κάνεις οπωσδήποτε για να έχεις μια επιτυχημένη online επιχείρηση

Υπάρχει πάρα πολύ πληροφορία στο Internet σχετικά με τις online επιχειρήσεις και μπορείς πολύ εύκολα να χάσεις το στόχο σου και να βρεις ακριβώς τις κατάλληλες ενέργειες που πρέπει να πραγματοποιήσεις και που ταιριάζουν στο είδος της δικής σου επιχείρησης. Δε θα ήταν πιο εύκολο να βρεις ακριβώς αυτά που χρειάζεσαι για να «χτίσεις» μια επιτυχημένη online επιχείρηση;

Προσπαθώντας να κάνω τη δική μου επιχείρηση επιτυχημένη στον online κόσμο έχω καταλήξει σε κάποια σημαντικά βήματα. Στην αρχή, έκανα όλα τα κλασσικά λάθη που κάνει κάθε αρχάριος. Είχα το «next big thing» στο μυαλό μου, εφάρμοσα όλα τα tips και tricks και τις τακτικές που ΗΞΕΡΑ ότι θα κάνουν την επιχείρηση μου επιτυχημένη και θα αυξήσουν τα έσοδα μου.

Μέχρι που οι τακτικές αυτές δε δούλευαν πια…

Γι’ αυτό, έψαξα ακόμα περισσότερο για να δω τι είναι αυτό που δουλεύει πάντα. Αυτά, λοιπόν, που γνωρίζω και πιστεύω πως σίγουρα έχουν αποτέλεσμα είναι οι 5 ενέργειες που πρέπει να κάνεις για να έχεις μια επιτυχημένη online επιχείρηση.

ΕΝΕΡΓΕΙΑ #1 – ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ

Χρειάζεσαι ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ μια ιστοσελίδα. Όταν λέω «ιστοσελίδα» εννοώ μια πραγματική ιστοσελίδα και όχι μια απλή σελίδα που βάζεις όλες σου τις προσφορές.

Η ιστοσελίδα σου λειτουργεί σαν τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας σου και είναι το «σπίτι» της επιχείρησης σου. Είναι η ψηφιακή σου «πρώτη εντύπωση», αυτό που θα συστήσει στον κόσμο το αντικείμενο της επιχείρησης σου. Κάτι που μπορεί να βρεθεί, να ξεχωρίσει, να μπορείς να το επικοινωνήσεις. Κάτι που έχει προσωπικότητα.

Τώρα, σε ότι αφορά την πλατφόρμα που θα χρησιμοποιήσεις, ποιες σελίδες θα συμπεριλάβεις, τη μορφή κτλ είναι όλα ανοιχτά προς συζήτηση. Στην προσωπική μου ιστοσελίδα, το agkous.gr, δεν έχω χρησιμοποιήσει κάποια πλατφόρμα, είναι φτιαγμένη με κώδικα. Ωστόσο, στις ιστοσελίδες που φτιάχνω για όλες τις επιχειρήσεις χρησιμοποιώ το WordPress και κάποια συγκεκριμένα plugins και themes.

Έχω 6 βασικές σελίδες στην ιστοσελίδα μου, μια από αυτές είναι το blog μου (δες την Ενέργεια #2 παρακάτω!). Επίσης, έχω συμπεριλάβει τα social media μου σε πολλά σημεία της ιστοσελίδας μου, έτσι ώστε να διευκολύνω τους επισκέπτες μου να συνδεθούν με την επιχείρηση μου (δες την Ενέργεια #4!).

ΕΝΕΡΓΕΙΑ #2 – BLOG

AYTO είναι ένα άρθρο σε blog που διαβάζεις αυτήν τη στιγμή… στην ιστοσελίδα μου!

Βλέπεις πώς λειτουργεί;

Έγραψα αυτό το άρθρο (το οποίο ελπίζω να βρεις σημαντικό) και το έχω χρησιμοποιήσει έτσι ώστε να σε προσκαλέσω να επισκεφτείς την ιστοσελίδα μου, την ίδια ιστοσελίδα στην οποία μπορείς επίσης να μάθεις λίγα περισσότερα πράγματα για εμένα, την επιχείρηση μου, να διαβάσεις άλλα άρθρα, να επικοινωνήσεις μαζί μου και να ενημερωθείς για τις υπηρεσίες μου.

Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς και οι νικητές του online κόσμου, τουλάχιστον αυτήν τη στιγμή, είναι αυτοί που παρέχουν εξαιρετική αξία πέρα από οποιαδήποτε αναμενόμενη απόδοση.

Το περιεχόμενο του τύπου «Αγόρασε, Αγόρασε, Αγόρασε» δε δουλεύει πια στον κόσμο του online marketing.

Αντίθετα, έχει αντικατασταθεί από το περιεχόμενο που παρέχει αξία αντί για προώθηση. Δε σημαίνει βέβαια ότι δεν πρέπει να προσπαθήσεις να πουλήσεις τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου, το αντίθετο. Λέω απλά ότι πρώτα πρέπει να χτίσεις αξία και εμπιστοσύνη ανάμεσα σε εσένα και τους – μελλοντικούς – πελάτες σου. Θα υπάρχει αρκετός χρόνος για να πουλήσεις τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου μόλις εδραιωθεί αυτή η εμπιστοσύνη.

ΕΝΕΡΓΕΙΑ #3 – BRANDING

Πώς μοιάζει η δημόσια εικόνα σου στον «πραγματικό κόσμο»; Τι ρούχα φοράς; Πώς είναι τα μαλλιά σου; Τι λέξεις και φράσεις χρησιμοποιείς; Χρησιμοποιείς το χιούμορ ή είσαι σοβαρός;

Όλα αυτά μαζί δημιουργούν την «εντύπωση» που σχηματίζουν οι άλλοι για σενα, το brand σου, όπως λέγεται στον κόσμο του marketing.

Συμβαίνει το ίδιο και στον online κόσμο. Γιατί οι εταιρίες ξοδεύουν τόσα πολλά χρήματα και χρόνο για το λογότυπο τους; Γιατί είναι ΠΟΛΥ σημαντικό. Τα χρώματα και οι γραμματοσειρές που χρησιμοποιείς καθώς επίσης και οι εικόνες και οι λέξεις που χρησιμοποιείς παντού στον online κόσμο δημιουργούν την εντύπωση του κόσμου για την επιχείρηση σου. Εάν κάποιος επισκεφτεί την ιστοσελίδα σου και δεν είναι καλή, τον έχασες!

Έχεις περίπου 5-8 δευτερόλεπτα για να εντυπωσιάσεις κάποιον που επισκέπτεται την ιστοσελίδα σου. Με το να έχεις μια ωραία ιστοσελίδα έχεις καταφέρει τη μισή δουλειά σήμερα!

ΕΝΕΡΓΕΙΑ #4 – SOCIAL MEDIA

Εάν δεν έχεις ακόμα συνειδητοποιήσει ότι τα social media είναι το πιο σημαντικό πράγμα που συμβαίνει στον online κόσμο τα τελευταία 10 χρόνια, τότε πρέπει να πειστείς ότι ΤΩΡΑ είναι η ώρα για να επενδύσεις και να αναπτύξεις την παρουσία σου στα social media.

Οι πελάτες σου είναι στα social media. Οι ανταγωνιστές σου είναι στα social media μιλώντας με αυτούς τους πελάτες. Είτε θα ξεκινήσεις να επικοινωνείς μαζί τους σύντομα, είτε δε θα είναι πελάτες σου για πολύ ακόμα.

Σίγουρα;

Σίγουρα!

Ο κόσμος αγοράζει από κόσμο που γνωρίζει, του αρέσει και εμπιστεύεται και τα social media είναι το σημαντικότερο εργαλείο που υπάρχει αυτή τη στιγμή για να χτίσεις αυτήν τη γνώση και την εμπιστοσύνη πολύ γρήγορα.

ΕΝΕΡΓΕΙΑ #5 – ΛΙΣΤΑ EMAIL

Κι όμως, ο παλιομοδίτικος τρόπος του email έχει ακόμα το μεγαλύτερο ROI από όλα τα online εργαλεία marketing.

Ώπα, τι είναι το ROI; ROI είναι τα αρχικά των λέξεων Return On Investment και είναι ένα μέτρο απόδοσης που χρησιμοποιείται για να αξιολογήσει την αποτελεσματικότητα μιας επένδυσης ή να συγκρίνει την αποτελεσματικότητα ενός αριθμού διαφορετικών επενδύσεων. Το ROI μετράει το ποσό της επιστροφής μιας επένδυσης σε σχέση με το κόστος της επένδυσης. Με απλά λόγια είναι το αποτέλεσμα της πράξης:

ROI = (Έσοδα επένδυσης – Κόστος επένδυσης) / Κόστος επένδυσης

Συνεχίζουμε με τα emails. Η λίστα email είναι το μόνο κεφάλαιο marketing που σχετίζεται με τους πελάτες που μπορείς να μετρήσεις.

Τα social media είναι εκεί όπου ο κόσμος θα σε γνωρίσει, θα του αρέσεις και θα σε εμπιστευτεί. To email είναι εκεί όπου ο κόσμος θα αγοράσει από εσένα.

Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Έχω μόνο μια ΜΕΓΑΛΗ προειδοποίηση και θα κλείσω με αυτήν.

Πρέπει να έχεις κάτι να πουλήσεις και πρέπει να είναι κάτι που ο κόσμος έχει ανάγκη να αγοράσει και σε τιμή που θα είναι πρόθυμος να πληρώσει!

Ακούγεται τρελό, όμως, υπάρχει τεράστιος αριθμός online marketers που έχουν τέλειες ιστοσελίδες, πολύ ωραία blogs, αξιόλογο branding, πολύ επιτυχημένα social media, μεγάλη λίστα email αλλά δεν βγάζουν καθόλου χρήματα!

Πριν ξεκινήσεις να υλοποιείς τις 5 ενέργειες για να έχεις μια επιτυχημένη online επιχείρηση για την επιχείρηση σου, αναρωτήσου το εξής: Ο κόσμος θέλει να αγοράσει αυτό που πουλάς;

5 ενέργειες που πρέπει να κάνεις οπωσδήποτε για να έχεις μια επιτυχημένη online επιχείρηση

Ελπίζω να βρήκες στο άρθρο κάτι σημαντικό που να μπορείς να εφαρμόσεις στην επιχείρηση σου και θα ήθελα να ακούσω τις σκέψεις και τους προβληματισμούς σου στα σχόλια παρακάτω!

Angie Kousiniori
Από την Άτζυ Κουσινιώρη

Μου αρέσει το web design, η HTML/CSS, η PHP, να σχεδιάζω στο Photoshop και να ασχολούμαι με τα social media και το internet marketing. Μείνετε συντονισμένοι! Ακολουθήστε με: Facebook / Pinterest / Google+.


Σου άρεσε το άρθρο; Γράψου στο newsletter για να μαθαίνεις περισσότερα!


VIB Planner
VIB Planner


FACEBOOK


Facebook Posts

INSTAGRAM
Instagram

Instagram Photos

TWITTER

My Tweets

PINTEREST

My Pins


Buy me a coffee

'Ετοιμοι για νέα projects; Επικοινωνήστε μαζί μου!

Ας Επικοινωνήσουμε

Δέχομαι συνεχώς προτάσεις για νέα projects. Μην χάνετε ώρα, ανυπομονώ να συνεργαστούμε!


ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER
EMAIL Ή CHAT
GET SOCIAL