AgKous

the blog.




Πώς να γίνεις δημοφιλής στο Instagram - ο απόλυτος οδηγός!


Όσο περισσότερο γνωρίζει κανείς το Instagram τόσο πιο συναρπαστικό του φαίνεται! Η δημοφιλής αυτή εφαρμογή ανταλλαγής φωτογραφιών είναι διασκεδαστική, απλή και συνεχώς αυξάνεται – το Instagram έχει περισσότερους από 300 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες και τεράστια επίπεδα αλληλεπίδρασης των χρηστών! Αποτελεί μία από τις 10 δημοφιλέστερες εφαρμογές smartphones με αύξηση χρηστών σχεδόν διπλάσια από κάθε ανταγωνιστή που βρίσκεται μπροστά της στον κατάλογο, με εξαίρεση το Facebook Messenger που το 2015 το Facebook το μετέτρεψε σε ξεχωριστή εφαρμογή από το Facebook.

Top apps για smartphone το 2015

Όλο και περισσότερο φαίνεται ότι οι εταιρίες έχουν standard ένα λογαριασμό σε Facebook και Twitter και αποφασίζουν για έναν τρίτο λογαριασμό ανάμεσα στα Google+, LinkedIn, Pinterest και Instagram. Για όσους χρησιμοποιούν το Instagram στην προσωπική τους ζωή, το να προσθέσουν το Instagram σαν τρίτο επαγγελματικό λογαριασμό γίνεται όλο και πιο εύκολη απόφαση.

Οπότε, η επόμενη ερώτηση είναι: Πώς ξεκινάς έναν επαγγελματικό λογαριασμό στο Instagram;

Δες τις ερωτήσεις με τις απαντήσεις που ακολουθούν για να σε βοηθήσουν!

Πώς να ξεκινήσω με το Instagram;

Μπορείς να κατεβάσεις την εφαρμογή για iOS ή Android ή να δεις φωτογραφίες και να ακολουθήσεις χρήστες κατευθείαν από το web. Θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσεις την εφαρμογή για να ανεβάσεις, επεξεργαστείς και κοινοποιήσεις φωτογραφίες καθώς η επιλογή αυτή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη από το web.

Το Instagram σε αριθμούς

Ποιο είναι το ακριβές μέγεθος φωτογραφιών που χρησιμοποιείται από το Instagram;

Οι τετράγωνες εικόνες δουλεύουν καλύτερα με το Instagram.

Οι φωτογραφίες προφίλ είναι 110 x 110 pixels.

Το standard μέγεθος μιας φωτογραφίας στο Instagram είναι 640 x 640 pixels.

Κάθε εικόνα που ανεβάζεις – έως 2048-pixel τετράγωνο – μπορεί να αλλάξει μέγεθος για να δουλέψει καλύτερα στα διάφορα σημεία του site.

 

Ποιο είναι το σημείο αναφοράς για να μετρήσω την αλληλεπίδραση των χρηστών;

Εάν θέλεις να μετρήσεις πόσο επιτυχημένος είναι ο λογαριασμός σου στο Instagram, τότε πρέπει να το δεις σε σχέση με τις μεγάλες εταιρίες. Σύμφωνα με την έρευνα που δημοσιεύτηκε από το Fortune σχετικά με τις 500 εταιρίες στο Instagram, τα μεγάλα brands έχουν περίπου συνολικά 37 likes και comments για κάθε 1000 followers.

Μπορείς να προσαρμόσεις αυτό το νούμερο για το δικό σου λογαριασμό πολλαπλασιάζοντας τον αριθμό των followers σου με το 0,037.

  • Εάν έχεις 1000 followers, στοχεύεις στα 37 likes και comments.
  • Εάν έχεις 500 followers, στοχεύεις στα 19 likes και comments.
  • Εάν έχεις 5000 followers, στοχεύεις στα 185 likes και comments.

Εγώ έχω 172 followers (ναι, ξέρω, πρέπει να ασχοληθώ περισσότερο με το Instagram!) οπότε στοχεύω στα 7 likes και comments για κάθε φωτογραφία που ανεβάζω. Στις περισσότερες φωτογραφίες, το φτάνω αυτό το νούμερο (εντάξει, δεν είναι και μεγάλο :-P)!

 

Ποια είναι η καλύτερη ώρα της ημέρας για να ανεβάσω μια φωτογραφία;

Σύμφωνα με έρευνες, η καλύτερη ώρα για το Instagram είναι 5:00 με 6:00 μ.μ. τις καθημερινές και 8:00 μ.μ. ειδικά για τις Δευτέρες.

Επειδή το Instagram είναι εφαρμογή και χρησιμοποιείται από smartphones, οι καλύτερες ώρες είναι λίγο διαφορετικές από το Facebook και το Twitter, στα οποία μπορεί να μπει κάποιος και κατά τη διάρκεια της ημέρας από τον υπολογιστή της δουλειάς. Αυτή η ιδιαιτερότητα του Instagram διαφοροποιεί τις καλύτερες ώρες καθώς η εφαρμογή είναι διαθέσιμη οποιαδήποτε ώρα με μια γρήγορη ματιά στο κινητό.

Ποια είναι η καλύτερη ώρα για να κάνω post στα Social Media

 

Πώς λειτουργούν τα hashtags στο Instagram;

Ίσως ο καλύτερος τρόπος για να κάνεις τις φωτογραφίες και τα βίντεο σου γνωστά στο Instagram είναι να προσθέτεις hashtags. Τα hashtags βοηθούν τις φωτογραφίες σου να φτάσουν σε μεγαλύτερο κοινό μέσω της αναζήτησης του Instagram καθώς ο κόσμος μπορεί να βρει τις φωτογραφίες σου χωρίς να πρέπει να ακολουθεί το λογαριασμό σου. Επίσης, είναι τέλεια για να κάνεις γνωστή την επιχείρησή σου ειδικά όταν χρησιμοποιείς το Instagram για διαφήμιση.

Υπάρχουν δύο τρόποι να κοιτάξεις τα hashtags. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις σχετικά ή δημοφιλή hashtags ή/και να χρησιμοποιήσεις hashtags εταιριών.

Τα σχετικά, δημοφιλή hashtags είναι αυτά που μπορεί να είναι σχετικά με τις λέξεις-κλειδιά της περιγραφής της φωτογραφίας σου ή δημοφιλή σε μια κοινότητα (για παράδειγμα, το hashtag #blogging για την κοινότητα των bloggers). Ένας γρήγορος τρόπος για να δεις ποια tags είναι καλύτερα για τη φωτογραφία σου είναι να κάνεις μια αναζήτηση με τα tags που έχεις στο μυαλό σου. Μόλις ξεκινήσεις να πληκτρολογείς ένα #hashtag, το Instagram θα σου εμφανίσει πόσες δημοσιεύσεις υπάρχουν γι’ αυτό.

Ανάμεσα στα πιο δημοφιλή tags, το Instagram έχει μερικά κοινά που χρησιμοποιούν συχνά οι χρήστες του. Αναγνωρίζεις μερικά;

  • #throwbackthursday ή #tbt
  • #ootd (Outfit of the Day)
  • #selfie
  • #FromWhereIStand

Τα πιο δημοφιλή hashtags αυτήν τη στιγμή είναι τα παρακάτω:

Τα πιο δημοφιλή hashtags στο Instagram

Τα hashtags εταιριών μπορεί να είναι αρκετά χρήσιμα όταν πρόκειται να επιμεληθείς περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες. Για παράδειγμα, μια εταιρία δημιουργεί μια διαφημιστική καμπάνια που ενθαρρύνει τους fans της να ανεβάσουν τη φωτογραφία τους χρησιμοποιώντας ένα hashtag που επιλέγει η εταιρία. Η ομάδα marketing μπορεί να παρακολουθήσει αυτό το hashtag για να δει τι έχει υποβληθεί από τους χρήστες. Ένα hashtag εταιρίας μπορεί να είναι και το όνομα της εταιρίας σου, π.χ. #agkousgr!

Πόσα hashtags να χρησιμοποιώ σε κάθε φωτογραφία;

Το Instagram περιορίζει τον αριθμό των hashtags που μπορείς να χρησιμοποιήσεις σε μια φωτογραφία. Το όριο είναι 30!

Οι ειδικοί του Instagram λένε ότι ο χρυσός κανόνας των hashtags είναι να σταματάς στα πέντε. Είναι ένα λογικό όριο καθώς πέντε hashtags προσφέρουν αρκετή ευελιξία για να συμπεριλάβεις τα πιο σημαντικά στοιχεία και επίσης να διατηρήσεις την περιγραφή μιας εικόνας καθαρή, ευανάγνωστη και ευχάριστη. Από την οπτική του follower, πέντε ή λιγότερα hashtags είναι τέλεια.

Παρόλα αυτά, όσο περισσότερα hashtags χρησιμοποιείς σε μια φωτογραφία, τόσο περισσότερα likes θα κερδίζεις. Ακόμα και με 30 hashtags, η φωτογραφία σου θα κερδίσει πολλά likes. Το θέμα είναι που στοχεύεις; Στην καλή αισθητική ή στην αύξηση των likes;

Πώς μπορώ να αξιοποιήσω περισσότερο το Instagram για την επιχείρηση μου;

Μέχρι στιγμής, έχουμε καλύψει αρκετά κομμάτια για το πώς δουλεύει το Instagram για τις επιχειρήσεις και υπάρχουν πολλές συμβουλές που μπορείς να ακολουθήσεις για να αξιοποιήσεις περισσότερο το λογαριασμό σου στο Instagram.

Το Instagram σου δίνει πολλές ευκαιρίες να πειραματιστείς και να παίξεις για να βρεις τι δουλεύει καλύτερα για σένα: να χρησιμοποιήσεις δημοφιλή hashtags όπως το #tbt, να ξεκινήσεις ένα διαγωνισμό με φωτογραφίες χρηστών ή να μοιραστείς φωτογραφίες behind-the-scenes από την επιχείρηση σου. Είναι σημαντικό να δείχνεις τι μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι με το προϊόν σου παρά να δείχνεις το προϊόν μόνο του. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις μια ιστορία για να δείξεις το προϊόν και να δημιουργήσεις μια σύνδεση με τους μελλοντικούς πελάτες σου. Ένα tip είναι να δώσεις φωνή στους πελάτες που χρησιμοποιούν ήδη το προϊόν και να πουν μια ιστορία γι’ αυτό.

Συνοψίζοντας, οι πιο σημαντικές συμβουλές είναι οι παρακάτω:

1. Να ανεβάζεις φωτογραφίες συχνά (τουλάχιστον μια την ημέρα)

Οι μελέτες έχουν δείξει ότι λογαριασμοί με πολλούς followers τείνουν να ανεβάζουν 2 ή 3 φωτογραφίες την ημέρα κατά μέσο όρο. Σημαντικό είναι επίσης να αποφεύγεις να ανεβάζεις μόνο φωτογραφίες που αφορούν την επιχείρηση σου.

2. Να χρησιμοποιείς ποιοτικά hashtags

Τα hashtags είναι πολύ πιο σημαντικά στο Instagram από ότι στα υπόλοιπα social media. Όπως ανέφερα και παραπάνω, τα σωστά hashtags μπορούν να εμφανίσουν την εικόνα σου σε μεγαλύτερο κοινό. Ο καλύτερος αριθμός είναι 5 hashtags σε κάθε φωτογραφία και ο μέγιστος αριθμός που επιτρέπει το Instagram είναι 30.

3. Ακολούθησε και κάνε like παρόμοια accounts

Χρησιμοποίησε τη δυνατότητα της αναζήτησης hashtags για να βρεις λογαριασμούς με παρόμοιο αντικείμενο με το δικό σου. Μια ενδιαφέρουσα τακτική για να αυξήσεις τους followers σου στο Instagram ξεκινάει από αυτό και ονομάζεται «follow like like like». Με αυτήν τη διαδικασία, αναζητάς ένα συγκεκριμένο, σχετικό hashtag και επιλέγεις μερικές από τις πιο δημοφιλείς φωτογραφίες που βρίσκεις. Ακολουθείς τους λογαριασμούς που τις έχουν ανεβάσει και μετά πηγαίνεις στο λογαριασμό τους και κάνεις like σε τρεις από τις πιο πρόσφατες φωτογραφίες τους.

4. Ζήτησε από τους χρήστες να κάνουν “tag a friend”

Το να ζητάς από τους followers σου να κάνουν tag ένα φίλο τους σε μια φωτογραφία σου μπορείς να το συνδυάσεις με μια προσφορά. Για παράδειγμα, κάνε σχόλιο με το όνομα ενός φίλου σου και κερδίστε 50% και οι δύο στην επόμενη αγορά σας. Με τον τρόπο αυτό, κάνεις γνωστή την επιχείρηση ή το προϊόν σου ή ένα event σε ανθρώπους που δε θα το είχαν ακούσει με άλλον τρόπο.

5. Χρησιμοποίησε τα σωστά φίλτρα

Όλα τα φίλτρα που σου δίνει το Instagram δεν είναι απλά για πλάκα – το να επιλέξεις τα σωστά φίλτρα μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερες προβολές και αλληλεπίδραση. Οι έρευνες έχουν δείξει ότι οι φωτογραφίες με φίλτρο έχουν 21% περισσότερες πιθανότητες να τις δουν οι χρήστες και 45% περισσότερες πιθανότητες να τις σχολιάσουν από ότι τις φωτογραφίες χωρίς φίλτρο.

Αλλά, ποια φίλτρα δουλεύουν καλύτερα; Τα κορυφαία φίλτρα που αυξάνουν τις πιθανότητες να προβληθεί και να σχολιαστεί μια φωτογραφία από τους χρήστες είναι αυτά που δημιουργούν υψηλότερη έκθεση (exposure), ζεστές θερμοκρασίες (warm) και υψηλότερη αντίθεση (contrast). Η υψηλότερη έκθεση οδηγεί σε περισσότερες προβολές και τα πιο ζεστά φίλτρα οδηγούν σε περισσότερα σχόλια. Οι δύο τύποι φίλτρων που έχουν αρνητικά αποτελέσματα είναι ο κορεσμός (saturation) που οδηγεί σε λιγότερες προβολές και τα age effects που οδηγούν σε λιγότερα σχόλια.

6. Δημιούργησε ένα διαγωνισμό φωτογραφίας

Τα hashtags του Instagram προσφέρουν ευκολία στο να συγκεντρώσει κανείς φωτογραφίες από τους followers για ένα θέμα και πολλές εταιρίες είχαν επιτυχία και διασκέδαση χρησιμοποιώντας αυτήν τη δυνατότητα για να δημιουργήσουν ένα διαγωνισμό φωτογραφίας. Για παράδειγμα, ανέβασε μια φωτογραφία από ένα προϊόν σου και ζήτησε από τους χρήστες να ανεβάσουν φωτογραφίες χρησιμοποιώντας αυτό ή παρόμοιο προϊόν.

Το Instagram έχει ένα τέλειο άρθρο στο blog του με μερικά tips για να ξεκινήσεις το δικό σου διαγωνισμό φωτογραφίας.

Μερικά είδη διαγωνισμών που μπορείς να χρησιμοποιήσεις στο Instagram είναι τα εξής:

  1. Διαγωνισμός Like to Win
  2. Διαγωνισμός φωτογραφίας χρησιμοποιώντας ένα Hashtag
  3. Διαγωνισμός «Βάλε το Email σου και κέρδισε»

7. Πρόσθεσε μερικά emojis

Τα emojis γίνονται μια παγκόσμια μέθοδος έκφρασης και το Instagram αναφέρει ότι περίπου το 50% των περιγραφών και των σχολίων στο Instagram έχουν ένα ή δυο emojis.

8. Σύνδεσε το Instagram με άλλα social media

Βεβαιώσου ότι οι fans σου στα υπόλοιπα social media ξέρουν ότι έχεις και λογαριασμό στο Instagram. To Instagram κάνει πολύ εύκολη την κοινοποίηση των εικόνων σου στο Facebook, το Twitter, το Tumblr, το Flickr και το Foursquare, που μπορεί να γίνουν μια τέλεια τακτική για να κερδίσεις κάποια έξτρα προβολή.

9. Ανέβασε και video

Το Instagram επιτρέπει στους χρήστες να ανεβάσουν videos έως 15 δευτερόλεπτα και πολύ από εμάς δεν το έχουμε εκμεταλλευτεί αρκετά. Μόνο το 10% όλων των posts στο Instagram είναι videos αλλά έχουν το 18% των σχολίων!

10. Απάντησε σε σχόλια, κάνε like, ακολούθησε νέους λογαριασμούς

Στην προσπάθειά μας να αυξήσουμε τους followers μας, βοηθάει πάντα να θυμόμαστε τι έχει πραγματικά σημασία: οι φίλοι που μιλάμε, οι σχέσεις που αναπτύσσουμε και η διασκέδαση.

Ένας εύκολος τρόπος να διατηρήσεις αυτήν την αρχή είναι να ξοδεύεις λίγο περισσότερο χρόνο της ημέρας απλά χαζεύοντας και διασκεδάζοντας στο Instagram. Μπορεί να απαντήσεις σε σχόλια, να κάνεις like σε φωτογραφίες, να ακολουθήσεις μερικούς νέους φίλους και να σχολιάσεις σε άλλα τέλεια posts. Εάν η στρατηγική «follow like like like» που ανέφερα πιο πάνω σε ενδιαφέρει, ήρθε η ώρα να ξοδέψεις χρόνο δείχνοντας και μοιράζοντας την αγάπη σε νέους followers. Επίσης, δημιουργεί μια καλύτερη εμπειρία στα social media για όλους.

10 συμβουλές για έναν επιτυχημένο λογαριασμό στο Instagram

 

Γράψε στα σχόλια το δικό σου λογαριασμό στο Instagram και ποια tricks χρησιμοποιείς για να κερδίσεις περισσότερα like και follows! Μοιράσου την ιστορία σου μαζί μας!

Angie Kousiniori
Από την Άτζυ Κουσινιώρη

Μου αρέσει το web design, η HTML/CSS, η PHP, να σχεδιάζω στο Photoshop και να ασχολούμαι με τα social media και το internet marketing. Μείνετε συντονισμένοι! Ακολουθήστε με: Facebook / Pinterest / Google+.


Σου άρεσε το άρθρο; Γράψου στο newsletter για να μαθαίνεις περισσότερα!


VIB Planner
VIB Planner


FACEBOOK


Facebook Posts

INSTAGRAM
Instagram

Instagram Photos

TWITTER

My Tweets

PINTEREST

My Pins


Buy me a coffee

'Ετοιμοι για νέα projects; Επικοινωνήστε μαζί μου!

Ας Επικοινωνήσουμε

Δέχομαι συνεχώς προτάσεις για νέα projects. Μην χάνετε ώρα, ανυπομονώ να συνεργαστούμε!


ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER
EMAIL Ή CHAT
GET SOCIAL