AgKous

the blog.




4 λόγοι που η σελίδα στο Facebook δεν μπορεί να αντικαταστήσει την Ιστοσελίδα


4 λόγοι που η σελίδα στο Facebook δεν μπορεί να αντικαταστήσει το website

Μια ερώτηση που μου κάνουν συνεχώς είναι: Χρειάζομαι πραγματικά μια ιστοσελίδα; Δεν μπορώ να διαφημιστώ μόνο με τη σελίδα στο Facebook που είναι και δωρεάν; Στο ενθουσιασμό μας από την ανταπόκριση που έχουμε από τις σελίδες μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορεί να πιστεύουμε ότι τα social media έχουν όλα όσα χρειάζόμαστε. Κι όμως! Δες 4 λόγους για τους οποίους δεν μπορείς να βασιστείς στη σελίδα στο Facebook για να κάνει τη δουλειά ενός διαδικτυακού ιστοτόπου.

 

1. Η σελίδα σου στο Facebook δεν σου ανήκει!

 
Αυτό είναι προφανές, αλλά κανείς δεν το παίρνει αρκετά σοβαρά. Δεν μπορείς να ελέγξεις τις αλλαγές που κάνει το Facebook στο σχεδιασμό του, στο περιβάλλον του χρήστη, στους fans σου, στη λειτουργικότητα του, στις διαφημίσεις του. Έτσι περιορίζονται οι επιλογές σου στην εμφάνιση της σελίδας σου.
Πολλοί χρήστες και επιχειρήσεις αιφνιδιάστηκαν όταν το Facebook προσάρμοσε τους αλγορίθμους του, έτσι ώστε μόνο οι πιο δημοφιλείς ενημερώσεις θα εμφανίζονται στους περισσότερους fans μιας σελίδας. Αν θέλεις να βλέπουν τις ενημερώσεις σου όλοι οι fans που έχουν κάνει like στη σελίδα σου, πρέπει να πληρώσεις. 
Επίσης, το facebook μπορεί για διάφορους λόγους να κλείσει τη σελίδα ή το προφίλ σου απροειδοποίητα και τότε όλη η δουλειά που έχεις κάνει θα χαθεί.
Φυσικά και πρέπει να χρησιμοποιήσεις το facebook, αλλά δεν αρκεί μόνο αυτό.
 

2. Δεν μπορείς να αλλάξεις τη μορφή της σελίδας σου!

 
Φαντάσου όλες οι επιχειρήσεις που βλέπεις σε μια απλή βόλτα στο κέντρο να έχουν την ίδια βιτρίνα και να αλλάζουν μόνο τα προύŠόντα τους. Αυτό πρακτικά συμβαίνει και με το Facebook. Δεν μπορείς να παρέμβεις καθόλου στο σχεδιασμό της σελίδας. Το μόνο που μπορείς να κάνεις για να ξεχωρίσεις είναι να προσθέσεις μία φοβερή εικόνα εξώφυλλου (ρίξε μια ματιά εδώ) και εφαρμογές, οι περισσότερες από τις οποίες απαιτούν εξειδικευμένες γνώσεις για να τις φέρεις στα μέτρα σου.
Το Facebook έχει διαλέξει τα χρώματα, τη γραμματοσειρά και τη μορφή της σελίδας που είναι προεπιλεγμένα και ίδια για όλες τις σελίδες του. Οι επιλογές σου είναι πολύ περιορισμένες και ίδιες με όλες τις υπόλοιπες επιχειρήσεις.
 

3. Περιορίζονται οι δυνατότητες προώθησης (SEO) της επιχείρησής σου!

 
Σε όσο περισσότερα μέρη εμφανίζεται η επιχείρησή σου και τα προύŠόντα ή υπηρεσίες της στο Web τόσο το καλύτερο. Με το website έχεις τη δυνατότητα να αυξήσεις τους τρόπους να φτάσει στους χρήστες του Web η σελίδα της επιχείρησής σου χρησιμοποιώντας σχετικές λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας ή του blog σου.
Το να επεξεργάζεσαι το περιεχόμενο του website σου εστιάζοντας στις σχετικές λέξεις-κλειδιά, θα σου δώσει περισσότερες ευκαιρίες να "ανέβεις" στην αναζήτηση του Google και έτσι να βρεις πελάτες. Αυτό ονομάζεται Βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης, Search Engine Optimization - SEO.
Με την ιστοσελίδα, έχεις επίσης την επιλογή να ενσωματώσεις τα Google Analytics έτσι ώστε να μπορείς να ελέγχεις πόσο καλά "πηγαίνει" η ιστοσελίδα σου στο διαδίκτυο μετρώντας τον αριθμό των ανθρώπων που επισκέπτονται το site σου, σε ποιες σελίδες μπαίνουν και πόσο χρόνο παραμένουν στο site σου. Περιορίζοντας τον εαυτό σου με το να μπορούν να σε βρουν οι χρήστες μέσω του Facebook μειώνει τις δυνατότητες σου να αξιολογήσεις τη συμπεριφορά των πιθανών πελατών σου.
 

4. Δεν εφαρμόζεται σωστά η δομή του blog!

Προκειμένου να ενημερώσεις καλύτερα τους πελάτες σου για την επιχείρησή σου, χρειάζεσαι έναν χώρο όπου μπορείς να γράφεις τις σκέψεις σου. Το blog είναι ένα μέρος όπου μπορείς να δημιουργήσεις περιεχόμενο που προσελκύει χρήστες ή πελάτες.
Ανεξάρτητα με το είδος της επιχείρησής σου, το blog είναι βασικό κομμάτι του website σου. Είναι το μέρος που ανακοινώνεις νέες πληροφορίες για την επιχείρησή σου, όπως για παράδειγμα συνεντεύξεις που μπορεί να έδωσες.
Το blog είναι το πιο απλό και πολύτιμο εργαλείο διαφήμισης που μπορείς να έχεις για την επιχείρησή σου.
Στο Facebook μπορείς να δημοσιεύεις τις ιδέες σου χρησιμοποιώντας το Facebook Notes. Για να γράψεις ένα νέο note, κάνεις κλικ στο Περισσότερα > Σημειώσεις κάτω από τη φωτογραφία εξώφυλλου στη σελίδα σου.
Οι Σημειώσεις σου δίνουν τη δυνατότητα να δημοσιεύσεις κείμενο με εικόνες. Το πρόβλημα είναι ότι στη σελίδα σου στο Facebook δεν εμφανίζεται σε πολύ κεντρικό σημείο και δεν έχεις τις δυνατότητες της δομής του blog.

 

Ορίστε και μερικά στατιστικά στοιχεία για τους χρήστες του Facebook για να καταλάβεις.
 
Στατιστικά Facebook Τιμές
Συνολικός αριθμός ενεργών χρηστών του Facebook μηνιαίως 1.310.000.000
Συνολικός αριθμός χρηστών που χρησιμοποιούν το Facebook από το κινητό 680.000.000
Αύξηση των χρηστών του Facebook από το 2012 στο 2013 22 %
Συνολικός αριθμός των λεπτών που ξοδεύονται στο Facebook κάθε μήνα 640.000.000
Ποσοστό όλων των χρηστών του Facebook που συνδέονται τη μέρα 48 %
Μέσος χρόνος που ξοδεύουν οι χρήστες στο Facebook 18 minutes
Συνολικός αριθμός σελίδων στο Facebook 54.200.000
 
Οπότε, τώρα ξέρεις!

Angie Kousiniori
Από την Άτζυ Κουσινιώρη

Μου αρέσει το web design, η HTML/CSS, η PHP, να σχεδιάζω στο Photoshop και να ασχολούμαι με τα social media και το internet marketing. Μείνετε συντονισμένοι! Ακολουθήστε με: Facebook / Pinterest / Google+.


Σου άρεσε το άρθρο; Γράψου στο newsletter για να μαθαίνεις περισσότερα!


VIB Planner
VIB Planner


FACEBOOK


Facebook Posts

INSTAGRAM
Instagram

Instagram Photos

TWITTER

My Tweets

PINTEREST

My Pins


Buy me a coffee

'Ετοιμοι για νέα projects; Επικοινωνήστε μαζί μου!

Ας Επικοινωνήσουμε

Δέχομαι συνεχώς προτάσεις για νέα projects. Μην χάνετε ώρα, ανυπομονώ να συνεργαστούμε!


ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER
EMAIL Ή CHAT
GET SOCIAL