AgKous

the blog.




10 tips για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου την περίοδο των εορτών


10 TIPS ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΕΟΡΤΩΝ

Τους τελευταίους μήνες, το ποσοστό των Ελλήνων χρηστών του Ίντερνετ που δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στις ηλεκτρονικές αγορές έχει αυξηθεί. Πλέον, περίπου τρεις στους δέκα χρήστες του Διαδικτύου (ποσοστό 33,8%), ηλικίας 16 – 74 ετών, κάνουν κάποια ηλεκτρονική αγορά ή παραγγελία αγαθών ή υπηρεσιών µέσω του Ίντερνετ, σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή.

Με τον διαδικτυακό ανταγωνισμό να αυξάνεται πάντα την εποχή των εορτών, είναι επιτακτική ανάγκη να ξεχωρίσει το brand σου. Πώς θα το καταφέρεις αυτό; Με το ψηφιακό marketing και με μια στρατηγική για τα social media.

Δες 10 tips που θα σε βοηθήσουν να ενισχύσεις τις πωλήσεις σου κατά τη διάρκεια των εορτών.

TIP 1. ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA

Είτε έχεις ηλεκτρονικό είτε φυσικό κατάστημα, η πλειοψηφία της εμπορικής σου κίνησης το Δεκέμβριο θα είναι άτομα που ψάχνουν για εορταστικά δώρα. Μετέτρεψε αυτήν την κίνηση σε πωλήσεις σχεδιάζοντας μια εμπειρία που ταιριάζει στις ανάγκες τους φέρνοντας το πνεύμα των εορτών στην ιστοσελίδα και στις σελίδες σου στα social media. Βεβαιώσου ότι οι εικόνες και το περιεχόμενο σου συμβαδίζουν με το εορταστικό κλίμα, έτσι ώστε οι πιθανοί πελάτες να αισθάνονται ότι βρίσκονται στο σωστό μέρος.

TIP 2. ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΣΟΥ ΣΕΛΙΔΑ

Για να μπεις στο πνεύμα των Χριστουγέννων, πρόσθεσε ένα banner που να μετράει αντίστροφα για τα Χριστούγεννα ή την Πρωτοχρονιά στην αρχική σου σελίδα. Με αυτόν τον τρόπο, θα δώσεις την αίσθηση ότι είναι επείγουσα ανάγκη να γίνουν αγορές και έτσι μπορείς να προωθήσεις τις πωλήσεις καθώς οι πελάτες θα αισθάνονται ότι χάνουν χρόνο εάν δεν αγοράσουν άμεσα τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου.

ΤΙΡ 3. ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ

Για να κερδίσεις και αυτούς που δε νιώθουν την επείγουσα ανάγκη για αγορές για να προλάβουν και αυτούς που (όπως κι εγώ) πάνε για ψώνια την τελευταία στιγμή, προσέφερε δωρεάν μεταφορικά άμεσα, δηλαδή την επόμενη μέρα των αγορών, ή με αγορές πάνω από ένα χ ποσό εάν έχεις e-shop ή αύξησε τις ώρες λειτουργίας εάν είσαι φυσικό κατάστημα.

TIP 4. ΚΑΝΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ FANS ΣΟΥ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA

Για να «τραβήξεις» περισσότερο κόσμο στις σελίδες σου στα social media, προσπάθησε να αλληλεπιδράσεις με τους fans σου με μια ερώτηση ενώ παράλληλα δείχνεις πολλά προϊόντα σε ένα post. Για παράδειγμα, «σας αρέσουν τα στρογγυλά ή τα τετράγωνα σκουλαρίκια;» «Προτιμάτε το κόκκινο ή το μπλε φόρεμα για το ρεβεγιόν;» Μαζί με την ερώτηση, συμπεριλαμβάνεις και τις εικόνες των προϊόντων σου με link στην αντίστοιχη σελίδα αγοράς στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα.

ΤΙΡ 5. ΠΡΟΩΘΗΣΕ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA

Διάλεξε τα προϊόντα σου που κάνουν περισσότερες πωλήσεις ή που ταιριάζουν στην εορταστική περίοδο και προώθησέ τα στις σελίδες σου στα social media στοχεύοντας στο κοινό σου. Θυμήσου ότι η πιθανότητα να έρθει κάποιος στο e-shop σου μετά από μια αναζήτηση στο Google είναι γενικά χαμηλή και ο ανταγωνισμός μεγάλος, οπότε το να ξοδέψεις λίγα χρήματα για την προώθηση ενός post μπορεί να φέρει σημαντικά κέρδη την περίοδο των εορτών.

ΤΙΡ 6. ΦΤΙΑΞΕ ΠΑΚΕΤΑ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ

Κάνε συσκευασίες και φτιάξε πακέτα δώρων με διαφορετικά προϊόντα για να δημιουργήσεις τα τέλεια δώρα. Πήγαινέ το ακόμα ένα βήμα παραπέρα και δώσε ονόματα στα πακέτα που φτιάχνεις για να βοηθήσεις άμεσα τον κόσμο να καταλάβει για ποιον μπορεί να αγοράσει το πακέτο, για παράδειγμα, «πακέτο-δώρο για τη μαμά».

ΤΙΡ 7. ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΓΟΡΕΣ

Κάνε τον κόσμο να ξοδέψει περισσότερα χρήματα προσφέροντας διαφορετικά προνόμια ανάλογα με το ύψος των αγορών τους. Για παράδειγμα, με αγορά από 100€ και πάνω κερδίστε έκπτωση 15€. Κάτι τέτοιο μπορεί να δελεάσει τον κόσμο να αγοράσει περισσότερα δώρα από το δικό σου κατάστημα και έτσι θα αυξήσεις και τις πωλήσεις σου.

ΤΙΡ 8. ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕ ΤΟ TARGET GROUP ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΟΥ

Όταν «στήσεις» μια προσφορά ή όταν προωθήσεις ένα post με δώρα με διαφήμιση στα social media, στόχευσε στο standard κοινό σου αλλά επίσης και σε αυτούς που θα αγοράσουν δώρα για τους πελάτες σου. Για παράδειγμα, εάν πουλάς γυναικεία κοσμήματα και συνήθως απευθύνεσαι σε γυναίκες συγκεκριμένου ηλικιακού group, βεβαιώσου ότι θα συμπεριλάβεις στην προώθηση των Χριστουγεννιάτικων δώρων και άντρες παρόμοιου ηλικιακού group γιατί μπορεί να ψάχνουν δώρα για τις γυναίκες τους!

ΤΙΡ 9. ΔΩΣΕ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΣΟΥ ΓΙΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΣΚΟΠΟ

Το 90% των καταναλωτών λένε ότι θα αγόραζαν από μια επιχείρηση που προσφέρει μέρος των εσόδων της για φιλανθρωπικό σκοπό εάν τα προϊόντα της ήταν παρόμοιας ποιότητας και τιμής. Εάν έχεις το περιθώριο, μπορείς ίσως να προωθήσεις ότι αυτήν την εορταστική περίοδο, δωρίζεις το 5% των εσόδων από τις πωλήσεις σου σε κάποια φιλανθρωπική οργάνωση.

ΤΙΡ 10. ΠΡΟΩΘΗΣΕ ΤΑ ΔΩΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Οι γιορτές δεν τελειώνουν στις 25 Δεκεμβρίου. Βεβαιώσου ότι θα προωθήσεις τις Χριστουγεννιάτικες πωλήσεις σου με παρόμοιο τρόπο μέχρι και μετά την ημέρα των Φώτων.

Εάν χρειάζεσαι βοήθεια με τα social media ή την προσθήκη εορταστικών προσφορών στο e-shop σου, επικοινώνησε μαζί μου στο angie@agkous.gr!

10 TIPS ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΕΟΡΤΩΝ

Εσύ έχεις σχεδιάσει τη στρατηγική σου για την περίοδο των εορτών; Μοιράσου τις ιδέες σου μαζί μας στα σχόλια παρακάτω!

Angie Kousiniori
Από την Άτζυ Κουσινιώρη

Μου αρέσει το web design, η HTML/CSS, η PHP, να σχεδιάζω στο Photoshop και να ασχολούμαι με τα social media και το internet marketing. Μείνετε συντονισμένοι! Ακολουθήστε με: Facebook / Pinterest / Google+.


Σου άρεσε το άρθρο; Γράψου στο newsletter για να μαθαίνεις περισσότερα!


VIB Planner
VIB Planner


FACEBOOK


Facebook Posts

INSTAGRAM
Instagram

Instagram Photos

TWITTER

My Tweets

PINTEREST

My Pins


Buy me a coffee

'Ετοιμοι για νέα projects; Επικοινωνήστε μαζί μου!

Ας Επικοινωνήσουμε

Δέχομαι συνεχώς προτάσεις για νέα projects. Μην χάνετε ώρα, ανυπομονώ να συνεργαστούμε!


ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER
EMAIL Ή CHAT
GET SOCIAL