ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΤΗ ΝΕΑ ΣΟΥ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ

Κάθε επιχείρηση χρειάζεται να αποκτήσει διαδικτυακή παρουσία προκειμένου να αυξήσει τους πελάτες της. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν το Internet σε καθημερινή βάση. Γι’ αυτό το λόγο, πρέπει να εμφανίζεται η επιχείρησή σου στην αναζήτηση των χρηστών στο Internet. Επίσης, πρέπει η μορφή της να είναι φιλική προς το χρήστη από όποια συσκευή και εάν την επισκέπτεται.

Γιατί να ξεκινήσεις μια ιστοσελίδα ή ένα blog;

01. Η επιχείρηση σου θα γίνει γνωστή σε όλον τον κόσμο και όχι μόνο στο μέρος που δραστηριοποιείται.

02. Θα έχεις απεριόριστη διαφήμιση με χαμηλό κόστος.

03. Η ιστοσελίδα σου είναι η διαδικτυακή σου βιτρίνα που μπορείς να προβάλλεις τα προϊόντα ή τις υπηρεσίας σου.

04. Θα αποκτήσεις πιο επαγγελματική ταυτότητα και παρουσία στην αγορά.

05. Θα ξεχωρίσεις και η επιχείρηση σου θα γίνει ανταγωνιστική.

06. Και για πολλούς ακόμα λόγους…

ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

Ανάλογα με τις ανάγκες σου και το είδος της ιστοσελίδας που θα επιλέξεις, στην τιμή της κατασκευής μπορεί να περιλαμβάνονται:

  • Μοντέρνος σχεδιασμός που προσαρμόζεται ανάλογα με την οθόνη του χρήστη (Responsive Design), δηλαδή σε κινητά, tablets, laptop και desktop.
  • Γραφιστική επιμέλεια (επιλογή εικόνων για κάθε ενότητα).
  • Οργάνωση της ύλης της ιστοσελίδας.
  • Περιοχή εναλλασσόμενων φωτογραφιών με κείμενο (animated content/slider).
  • Υποστήριξη μεγάλου αριθμού ενοτήτων περιεχομένου (μενού πλοήγησης).
  • Το περιεχόμενο της κάθε ενότητας μπορεί να περιλαμβάνει κείμενα, φωτογραφίες και video.
  • Καταχώρηση περιεχομένου συγκεκριμένης δομής όπως κατηγοριοποίηση και παρουσίαση έργων, κατάλογος υπηρεσιών ή και κατηγοριοποίηση και ανάρτηση άρθρων.
  • Δομή blog για ανάρτηση νέων/ανακοινώσεων.
  • Φωτογραφικά album με υποστήριξη κατηγοριοποίησης.
  • Φόρμα επικοινωνίας (contact form).
  • Χάρτης με τη θέση της επιχείρησης (Google maps).
  • Φόρμα εγγραφής χρηστών (newsletter).
  • Χρήση S.E.O. friendly τεχνολογιών και σχεδιαστικών πρακτικών (On page SEO).
  • Σύνδεση με Google analytics για παρακολούθηση επισκεψιμότητας (ο κώδικας παρέχεται από τον πελάτη).
  • Σύνδεση με Facebook Pixel για παρακαλούθηση επισκεψιμότητας από το Facebook και το Instagram (ο κώδικας παρέχεται από τον πελάτη).
  • Σύνδεση με λογαριασμούς στα social media.