Από αύριο, 21 Απριλίου 2015, έρχεται η επόμενη ανανέωση της Google που θα επηρεάσει τα αποτελέσματα αναζήτησης που εμφανίζονται στους χρήστες της. Εδώ και αρκετό καιρό η δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης μας δείχνει με πολλούς τρόπους πόσο σημαντικό είναι να προσφέρουμε στους επισκέπτες της ιστοσελίδας μας καλύτερη εμπειρία, όταν μας επισκέπτονται από κάποια mobile συσκευή.
Έτσι, για να μας ωθήσει προς αυτήν την κατεύθυνση, έρχεται το Google Mobile Friendly Algorithm Update.
Aν το website σου δε χαρακτηρίζεται ως Mobile Friendly (δηλαδή δεν εμφανίζεται σωστά σε συσκευές κινητού ή tablet), καλό είναι να το λάβεις υπόψη σου και να κάνεις τις αλλαγές που χρειάζεται να γίνουν, ώστε να προσφέρεις την ίδια εμπειρία σε όλους τους χρήστες, ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιούν για να σε επισκέπτονται.
Τα websites που προσφέρουν την ίδια εμπειρία στους επισκέπτες τους, ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιούν, έχουν σχεδιαστεί με ένα Responsive Design. Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα γι’ αυτό, επικοινώνησε μαζί μου!
Πώς θα καταλάβεις αν η Google θεωρεί το website σου Mobile Friendly;
Αυτό εξαρτάται από πολλές παραμέτρους. Γενικά, ο πιο εύκολος τρόπος για να διαπιστώσεις αν είναι mobile-friendly το website σου, σκέψου την τελευταία φορά που το επισκέφτηκες από το smartphone ή το tablet σου. Πόσο εύκολα περιηγήθηκες στην αρχική σελίδα:
- Χρειάστηκε να κάνεις zoom για να προσαρμόσεις τη σελίδα για να δεις το κείμενο ή τις εικόνες;
- Χρειάστηκε να “σπρώξεις” τη σελίδα με το χέρι για να δεις όλο το μενού;
- Ήταν δύσκολο να πατήσεις ένα link που υπήρχε στη σελίδα;
- Πόσο γρήγορα άνοιξε η σελίδα και ανταποκρίθηκε στις ενέργειες σου μέσα στο website;
Αυτά είναι κάποια από τα βασικά χαρακτηριστικά που κρίνουν αν η ιστοσελίδα σου είναι φιλική για μια κινητή συσκευή.
Παρόλα αυτά, για να βεβαιωθείς 100%, υπάρχει το κατάλληλο εργαλείο από τη Google για να ελέγξεις αν το δικό σου website είναι mobile friendly.
Google’s Mobile-Friendly Test
Στο Google’s Mobile Friendly Test μπορείς να πληκτρολογήσεις το url του website σου και να μάθεις αν τηρεί τις Mobile Friendly προϋποθέσεις. Στην περίπτωση που τις τηρεί, έχεις περάσει το test!
Σε διαφορετική περίπτωση, τα αποτελέσματα του test σου υποδεικνύει ποια είναι τα σημεία που πρέπει να διορθώσεις έτσι ώστε να πάρεις το “πράσινο φως” που θα διατηρήσει το website σου σε υψηλές θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.
Τώρα λοιπόν δεν έχεις καμία δικαιολογία να μην ακολουθήσεις τη Mobile Friendly εποχή και να την προσαρμόσεις στη σελίδα σου!