
Κάθε επιχείρηση, όσο μικρή ή μεγάλη κι αν είναι, μπορεί να ωφεληθεί από καλά οργανωμένα και ισχυρά προφίλ στα social media. Ωστόσο, οι χώροι εστίασης είναι αυτοί που μπορούν να κερδίσουν περισσότερα από αυτήν τη χαμηλού κόστους αλλά πανίσχυρη μορφή marketing! Παρόλο που οι ιδιοκτήτες χώρων εστίασης είναι μερικοί από τους πιο πολυάσχολους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, ο χρόνος που χρειάζεται να επενδύσουν στο marketing μέσω των social media μπορεί να οργανωθεί πολύ καλά!
Αν είσαι ιδιοκτήτης εστιατορίου, μπαρ ή καφετέριας, δες 10 τρόπους με τους οποίους μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα Social Media για να ωφεληθεί η επιχείρησή σου!
1. Κέρδισε σχόλια και γνώσεις σχετικά με τις υπηρεσίες, τις εκδηλώσεις και το μενού σου χρησιμοποιώντας το Facebook, το Twitter, το TripAdvisor και το Google+.
2. Προώθησε και ενημέρωσε τους πελάτες σου για αλλαγές και νέες γεύσεις στο μενού σου χρησιμοποιώντας το Instagram, το Facebook, το Twitter, το YouTube και το Pinterest.
3. Ενθάρρυνε τους πελάτες σου να δοκιμάσουν τις νέες γεύσεις προσφέροντάς τους εκπτώσεις και προσφορές χρησιμοποιώντας το Foursquare, το Facebook και το Twitter.
4. Ζήτησε από τους υπαλλήλους σου να προωθήσουν την επιχείρησή σου για να σε βοηθήσουν να διαδώσεις τα νέα σου χρησιμοποιώντας το Facebook, το Twitter και το Google+.
5. Απάντησε προσωπικά σε μηνύματα και σχόλια δημιουργώντας απευθείας διάλογο με παλιούς και νέους πελάτες χρησιμοποιώντας το Facebook, το Twitter και το Google+.
6. Ενημέρωνε τους πελάτες σου για τις νέες σου κινήσεις όπως μια ανακαίνιση, την αγορά ενός νέου μηχανήματος καφέ κ.α. χρησιμοποιώντας το YouTube, το Facebook, το Twitter, το Google+ και το Instagram.
7. Αύξησε την αναγνωρισιμότητα και τον ενθουσιασμό για την επιχείρησή σου δημιουργώντας διαγωνισμούς και προσφέροντας δώρα χρησιμοποιώντας το Facebook, το Twitter, το Instagram, το YouTube και το Google+.
8. Συνδέσου και επικοινώνησε με τους συνεργάτες και άλλους επαγγελματίες των χώρων εστίασης και με μέλη κοινοτήτων που σχετίζονται με το είδος της επιχείρησής σου χρησιμοποιώντας το Linkedin, το Google+, το Facebook και το Twitter.
9. Αναζήτησε νέους υπαλλήλους χρησιμοποιώντας το Linkedin, το Google+, το Facebook και το Twitter.
10. Παρακολούθησε τη φήμη σου και απάντησε σε αρνητικά σχόλια που αφορούν την επιχείρησή σου χρησιμοποιώντας το Facebook, το Twitter, το TripAdvisor και το Google+.
Με μια γρήγορη ματιά
Facebook: Το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο του κόσμου. Μπορείς να δημιουργήσεις μια επαγγελματική σελίδα όπου θα ανεβάζεις φωτογραφίες και βίντεο από την επιχείρησή σου καθώς επίσης και διαγωνισμούς και προσφορές για να προσελκύσεις νέους πελάτες.
LinkedIn: Χρησιμοποιείται για επαγγελματική δικτύωση των επιχειρήσεων προκειμένου να έρθουν σε επικοινωνία με επαγγελματίες του ίδιου επαγγέλματος ή να αναζητήσουν νέους υπαλλήλους.
Google+: Χρησιμοποιείται για προσωπική και επαγγελματική δικτύωση. Μπορείς να δημιουργήσεις μια επαγγελματική σελίδα όπου θα ανεβάζεις φωτογραφίες και βίντεο από την επιχείρησή σου επαγγέλματος ή να αναζητήσουν νέους υπαλλήλους.
YouTube: Το μεγαλύτερο δίκτυο για video που μπορείς να ανεβάσεις το video σου και να δεις ή να κοινοποιήσεις άλλα videos.
Twitter: Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για να ανεβάσεις και να κοινοποιήσεις μια γρήγορη και μικρή πληροφορία.
Foursquare: Μπορείς να προσθέσεις την τοποθεσία της επιχείρησής σου έτσι ώστε να κάνουν check-in οι πελάτες σου και να κοινοποιήσουν την παρουσία τους.
TripAdvisor: Το δίκτυο στο οποίο οι πελάτες σου μπορούν να αξιολογήσουν την επιχείρησή σου και να βαθμολογήσουν τα προϊόντα σου. Μπορείς να προσθέσεις πληροφορίες για την επιχείρησή σου όπως το ωράριο, το μενού σου καθώς επίσης και τις παροχές που προσφέρεις στους πελάτες σου. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό εάν η επιχείρησή σου βρίσκεται σε τουριστικό μέρος!
Pinterest: Μπορείς να μοιραστείς ωραίες φωτογραφίες από την επιχείρησή σου και τη γύρω περιοχή.
Instagram: Μπορείς να μοιραστείς ωραίες φωτογραφίες από τα πιάτα και τα ποτά που προσφέρεις, από την επιχείρησή σου, από τη θέα και την τοποθεσία που βρίσκεται και να χρησιμοποιήσεις φίλτρα για να τις βελτιώσεις.
Εσύ ποια social media χρησιμοποιείς για την προβολή της επιχείρησής σου;
