Μπορείς να αυξήσεις τους followers σου στο Instagram με τον σωστό τρόπο – δημιουργώντας μια στρατηγική, θέτοντας έξυπνους στόχους, ποστάροντας ωραίο περιεχόμενο και αλληλεπιδρώντας με το κοινό σου. Ή μπορείς να ακολουθήσεις τον γρήγορο και εύκολο δρόμο και να γίνεις μέλος της σκοτεινής πλευράς του Instagram marketing… και να αγοράσεις followers.
Για να δείτε τα θετικά και τα αρνητικά της αγοράς followers, θα χρησιμοποιήσουμε το παράδειγμα του Hootsuite. Το Hootsuite δημιούργησε ένα ψεύτικο προφίλ για να ελέγξει την τακτική της αγοράς followers και να εξακριβώσει εάν αξίζει ή όχι.
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ INSTAGRAM FOLLOWERS;
Οι εταιρείες, οι celebrities, οι influencers, ακόμα και οι πολιτικοί είναι γνωστό ότι ενισχύουν τα στατιστικά τους στα social media προσθέτοντας ψεύτικους followers.
Γιατί το κάνουν αυτό;
Έχει να κάνει με την δημιουργία εντύπωσης. Ο αριθμός των followers είναι κάτι που κοιτάζουν οι περισσότεροι για να αποφασίσουν εάν θα ακολουθήσουν ένα προφίλ ή όχι. Επίσης, είναι η πιο κοινή μέτρηση που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να υπολογίσουν εάν αποδίδουν ή όχι οι ενέργειες τους στο Instagram.
Εάν σκέφτεσαι να αγοράσεις Instagram followers, τότε ίσως ψάχνεις για μια γρήγορη λύση ώστε να ξεκινήσεις το προφίλ σου, ελπίζοντας ότι αυτό θα ενθαρρύνει πραγματικά προφίλ να τσεκάρουν το λογαριασμό σου και να σε ακολουθήσουν κι αυτοί. Η φράση «Ποιότητα και όχι ποσότητα» είναι μια καλή πρακτική αλλά, η πραγματικότητα είναι ότι οι περισσότεροι κρίνουν ένα προφίλ στο Instagram από τους followers του.
Επίσης, η αγορά Instagram followers είναι εύκολη και φθηνή, όπως θα δεις και στη συνέχεια.
ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΑΓΟΡΑ INSTAGRAM FOLLOWERS;
Αρχικά, είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι είναι διαφορετική η απλή αγορά followers από το να αγοράσεις μια υπηρεσία που παρέχει αύξηση followers.
Οι εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες αύξησης followers επί πληρωμή, πάντα ακολουθούν πραγματικά προφίλ και προσθέτουν φίλτρα ώστε να ακολουθήσουν άτομα που πιθανόν να ενδιαφέρονται περισσότερο για το περιεχόμενο σου.
Η αγορά Instagram followers, από την άλλη, είναι ακριβώς αυτό. Συνδέεις το προφίλ σου σε μια υπηρεσία, πληρώνεις και παρακολουθείς τους followers σου να αυξάνονται.
Μπορεί να είναι αρκετά φθηνό, με τις περισσότερες υπηρεσίες να χρεώνουν περίπου 3$ για κάθε 100 followers. Αλλά παίρνεις αυτό που πληρώνεις, δηλαδή, στις περισσότερες περιπτώσεις αυτοί οι followers θα είναι bots και προφίλ-φαντάσματα (δηλαδή μη ενεργά προφίλ που τα χειρίζονται μηχανές).
Υπάρχουν επίσης και πιο ακριβές επιλογές που χρεώνουν έως 1000$ για 10000 followers. Αυτές οι υπηρεσίες έχουν ενεργά προφίλ που θα αλληλεπιδράσουν με το δικό σου.
Μερικά εργαλεία θα ακολουθήσουν χρήστες για λογαριασμό σου ελπίζοντας ότι οι χρήστες αυτοί θα σε ακολουθήσουν πίσω. Θα χρειαστεί να ορίσεις μια λίστα από λογαριασμούς που θέλεις να ακολουθήσεις βάσει κάποιον κριτηρίων όπως τοποθεσία, hashtag, παρόμοια προφίλ και φύλο. Μετά, έπειτα από συγκεκριμένο χρόνο που έχεις ορίσει το εργαλείο θα κάνει unfollow αυτόματα οποιονδήποτε δε σε έκανε follow back.
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΦΙΛ ΜΕ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΟΥΣ FOLLOWERS.
Ας εξετάσουμε το παράδειγμα του Hootsuite, που δημιούργησε ένα προφίλ, χωρίς καμία φωτογραφία, το @Fruitless.Strategy, για το οποίο αγόρασε followers.
Το εργαλείο που χρησιμοποίησε υποσχόταν 1000 πραγματικούς followers για 9,95$ USD.
Σύνδεσε το λογαριασμό, πλήρωσε με προπληρωμένη κάρτα (φυσικά) και πάτησε το κουμπί “Get Followers Now” στις 11.41 π.μ. Ταυτόχρονα, άνοιξε και το λογαριασμό στο Instagram για να βλέπει τα αποτελέσματα.
Σχεδόν αμέσως το κοινό αυξήθηκε από 0 σε 12 followers, και κάθε φορά που έκανε ανανέωση, ο αριθμός αυξανόταν. Δύο ώρες αργότερα, το προφίλ είναι 412 νέους followers. Σε αυτό το σημείο, αποφάσισε να ανεβάσει μια φωτογραφία στο προφίλ για να δει πώς θα αλληλεπιδρούσαν οι followers.
Τα αποτελέσματα ήταν τα αναμενόμενα – 0 likes στη φωτογραφία. Δεν υπήρχε ούτε ένα like ή σχόλιο.
Ο λογαριασμός έφτασε τους 1000 followers το μεσημέρι της επόμενης ημέρας, αλλά η φωτογραφία ακόμα δεν είχε κανένα like ή σχόλιο. Ακόμα και μήνες μετά, δεν έχει αλληλεπιδράσει κανείς.
Οπότε, ποιοι είναι αυτοί οι μυστηριώδεις χρήστες που ακολουθούν το προφίλ; Είναι μια μείξη από νέους που ανεβάζουν selfies χωρίς πουκάμισο, προφίλ που δεν έχουν κανένα post και τα περισσότερα είναι bots με φωτογραφία προφίλ πορνογραφικού περιεχομένου. Δεν είναι τόσο καλό κοινό για την εταιρεία σας, έτσι;
Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι ο αριθμός των followers παραμένει κοντά στους 1000, με μια απόκλιση περίπου 50 followers πάνω-κάτω κάθε εβδομάδα.
Μόλις εξαφανιστεί ένας συγκεκριμένος αριθμός followers – προφανώς γιατί τα προφίλ απενεργοποιηθήκαν – το εργαλείο ακολουθεί ξανά άλλους. Ωστόσο, η ποιότητα των followers δε βελτιώνεται ποτέ.
Οπότε, εάν αυτό που σε ενδιαφέρει είναι απλά να αυξήσεις τον αριθμό των followers σου, τότε αυτά τα εργαλεία σου κάνουν. Αλλά, πρέπει να λάβεις υπόψη ότι η αγορά followers έχει και άλλα αρνητικά, εκτός από την έλλειψη αλληλεπίδρασης.
ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ INSTAGRAM FOLLOWERS;
Γιατί παίρνεις αυτό που πληρώνεις: έναν αριθμό. Αυτοί οι followers δε θα κάνουν like ούτε σχόλιο σε κανένα από τα posts σου. Επιπλέον, ρισκάρεις να γίνεις αντιληπτός. Ακόμα και εάν έχεις και πραγματικούς followers, οποιοσδήποτε ρίξει μια πιο προσεκτική ματιά στη λίστα των followers σου μπορεί να καταλάβει το μέγεθος των ψεύτικων ή ανενεργών προφίλ.
Επίσης, λόγω της έλλειψης αλληλεπίδρασης, οι χρήστες που επισκέπτονται το προφίλ σου και σκέφτονται να σε ακολουθήσουν ή όχι, θα καταλάβουν ότι έχεις αγοράσει followers. Ο λόγος; Είναι σχεδόν αδύνατο να έχεις π.χ. 10000 followers και μόνο 50 likes στις φωτογραφίες σου!
Ένα ακόμα αρνητικό είναι ότι εάν στο μέλλον προσπαθήσεις να κάνεις μια διαφήμιση στο Instagram και θέλεις να στοχεύσεις σε άτομα με ενδιαφέροντα παρόμοια με τα άτομα που σε ακολουθούν ήδη, τότε το κοινό σου δε θα είναι σωστό!
Όπως καταλαβαίνεις, κάνοντας τέτοιες κινήσεις, βάζεις την ακεραιότητα του brand σου σε κίνδυνο. Εάν αγοράσεις Instagram followers και οι πραγματικοί σου πελάτες το καταλάβουν, μπορείς να περιμένεις ότι θα σε εμπιστευτούν;
Δες το και από την αντίθετη πλευρά. Προσλαμβάνεις έναν influencer για να σε βοηθήσει να προωθήσεις ένα από τα προϊόντα σου. Αφού δεν βλέπεις αποτελέσματα, κοιτάς πιο προσεκτικά στο προφίλ του influencer και ανακαλύπτεις ότι η πλειοψηφία των followers του είναι ψεύτικοι. Θα ήθελες να δουλέψεις μαζί του ξανά;
Φυσικά και όχι.
Οπότε πρέπει να σκεφτείς. Τι είναι πιο σημαντικό για την επιχείρηση σου: να έχεις 10000 ψεύτικους followers ή 100 πραγματικούς followers που σχολιάζουν στα posts σου και πιθανώς να τα μοιραστούν με τους δικούς τους followers;
Υπάρχουν πιο σημαντικά πράγματα για να μετρήσεις εκτός από τον αριθμό των followers που έχεις. Τα clicks στον ιστότοπο σου και η αλληλεπίδραση (likes και σχόλια) είναι τα δύο πιο σημαντικά.
Ένας τρόπος να μετρήσεις την αλληλεπίδραση είναι υπολογίζοντας το ποσοστό αλληλεπίδρασης. Παίρνεις τον αριθμό των likes και των σχολίων που έχεις στα posts σου μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο, για παράδειγμα των 10 τελευταίων posts. Μετά, διαιρείς αυτόν τον αριθμό με τον αριθμό των followers σου. Πολλαπλασιάζεις αυτό το νούμερο με το 100 και βρίσκεις το ποσοστό αλληλεπίδρασης.
Ποσοστό Αλληλεπίδρασης = (Αριθμός likes + Αριθμός σχολίων / αριθμό followers) x 100
Αυτός ο αριθμός θα μπορούσε να είναι ένας έλεγχος της στρατηγικής σου στο Instagram, για να καταλάβεις εάν το κοινό σου συνδέεται με το περιεχόμενο σου.
Επίσης, μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για να δεις το ποσοστό αλληλεπίδρασης σε άλλα προφίλ, για παράδειγμα στο προφίλ ενός influencer που σκέφτεσαι να προσλάβεις.
Πώς θα καταλάβεις εάν ο αριθμός που θα βρεις είναι καλός ή κακός;
Λιγότερο από 1% = χαμηλό ποσοστό αλληλεπίδρασης
Ανάμεσα σε 1% και 3,5% = μέτριο/καλό ποσοστό αλληλεπίδρασης
Ανάμεσα σε 3,5% και 6% = υψηλό ποσοστό αλληλεπίδρασης
Πάνω από 6% = πολύ υψηλό ποσοστό αλληλεπίδρασης
Γενικά, ένα ποσοστό αλληλεπίδρασης στο Instagram ανάμεσα στο 1% και 3,5% είναι καλό, είναι το μέσο που βλέπουμε στο προφίλ ενός influencer. Εάν το ποσοστό αλληλεπίδρασης είναι υψηλότερο από 3%, τότε αυτό είναι ένα καλό σημάδι ότι το κοινό του αλληλεπιδρά πολύ με το περιεχόμενο του και εάν είναι κάτω από 1%, σημαίνει ότι το κοινό του δεν αλληλεπιδρά με το περιεχόμενο του.
Λάβε υπόψη ότι υπάρχουν αρκετά πράγματα που επηρεάζουν το ποσοστό αλληλεπίδρασης στο Instagram, όπως η ώρα που ανεβαίνει κάθε post, η συχνότητα του ποσταρίσματος, ο αριθμός των followers, το περιεχόμενο, τα μηνύματα και ο αλγόριθμος του Instagram (και οι περιορισμοί που επιβάλει μερικές φορές).
Γι’ αυτό, όταν αποφασίζεις με ποιον influencer θα δουλέψεις, ή συγκρίνεις κάποιους συγκεκριμένους influencers, πρέπει να βεβαιωθείς ότι λαμβάνεις υπόψη το ποσοστό αλληλεπίδρασης. Είναι μια σημαντική μέτρηση που πρέπει να λάβεις υπόψη και δε θα έπρεπε να την αγνοείς όταν διαλέγεις influencers για την καμπάνια σου.
ΠΩΣ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ FOLLOWERS ΣΟΥ ΣΤΟ INSTAGRAM ΜΕ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ;
Γνώρισε το κοινό σου, αλληλεπίδρασε μαζί τους και μοιράσου τέλειο περιεχόμενο. Αυτά είναι τα βασικά συστατικά για μια επιτυχημένη στρατηγική Instagram.
Διάβασε το άρθρο 20 απλοί τρόποι για να αυξήσεις τους followers σου στο Instagram για να μάθεις κάθε βήμα που θα χρειαστεί να κάνεις για να αποκτήσεις followers που θα αλληλεπιδράσουν με την επιχείρηση σου.
Μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις τα κατάλληλα hashtags για να προβάλεις το post σου σε μεγαλύτερη και πιο στοχευμένο κοινό. Αυτό, φυσικά, θα σε βοηθήσει να προσελκύσεις νέους followers των οποίων τα ενδιαφέροντα ταιριάζουν με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου.
Η δημιουργία προώθησης είναι επίσης σημαντική για να εμφανίσει το προφίλ σου σε νέους στοχευμένους followers. Το Instagram έχει αρκετές επιλογές για διαφήμιση από τις οποίες μπορείς να διαλέξεις αυτή που ταιριάζει με το στόχο σου. Διάβασε το άρθρο Γιατί να στήσεις μια διαφήμιση στο Facebook για την επιχείρηση σου για να μάθεις τους τρόπους για να φτιάξεις μια διαφήμιση για το Facebook και το Instagram.
Έχεις προσωπική εμπειρία από αγορασμένους followers; Μοιράσου τα συμπεράσματα σου μαζί μας στα σχόλια παρακάτω!
1 Comment