5 λόγοι που κανείς δε διαβάζει το blog σου και πώς να τους διορθώσεις

5 λόγοι που κανείς δε διαβάζει το blog σου και πώς να τους διορθώσεις

Ένα από τα πιο δύσκολα πράγματα του blogging, ειδικά όταν μόλις ξεκίνησες, είναι να αποκτήσεις επισκεψιμότητα και άτομα που θα διαβάζουν το περιεχόμενο σου. Εάν έχεις την αίσθηση ότι κανείς δε διαβάζει το blog σου ή ότι έχεις πολύ λίγους αναγνώστες και θέλεις να τους αυξήσεις, τότε αυτό το άρθρο είναι για σένα.

Πώς να συστήνεσαι καλύτερα σαν ελεύθερος επαγγελματίας ή blogger

Πώς να συστήνεσαι καλύτερα σαν ελεύθερος επαγγελματίας ή blogger

Φαντάσου ότι γνωρίζεις κάποιον για πρώτη φορά, είτε σε επαγγελματική συνάντηση είτε σε φιλική. Συστήνεστε, συζητάτε για λίγο και μετά έρχεται η ερώτηση…

«Λοιπόν, με τι ασχολείσαι;»

Όταν είσαι ελεύθερος επαγγελματίας, blogger ή ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης, η ερώτηση αυτή ίσως είναι δύσκολο να απαντηθεί με απλό και περιεκτικό τρόπο. Προσωπικά, κάθε φορά που πρέπει να απαντήσω σε παρόμοια ερώτηση, σκέφτομαι αρκετά για να πω κάτι που θα περιγράψει ακριβώς αυτό που κάνω χωρίς να μειώσω την αξία του αλλά και χωρίς να μιλάω και να εξηγώ 3 λεπτά!

Πώς να αυξήσεις το κοινό σου στο Facebook χωρίς να πληρώσεις

Πώς να αυξήσεις το κοινό σου στο Facebook χωρίς να πληρώσεις

Διαβάζω τις ίδιες 3 ερωτήσεις σχεδόν καθημερινά…

  • «Πώς να βελτιώσω τις προβολές των posts μου στο Facebook;»
  • «Πρέπει να πληρώσω στο Facebook για να προωθήσω ένα post και να το δει περισσότερος κόσμος;»
  • «Τι πρέπει να κάνω για να αυξήσω τα likes στη σελίδα μου στο Facebook;»

Έχω μερικά μεγάλα μυστικά να μοιραστώ μαζί σου για το Facebook που πρόκειται να βελτιώσουν πολύ την online εικόνα σου. Έχω βρει την απάντηση και στις 3 αυτές ερωτήσεις, πραγματικές απαντήσεις που μπορείς να εφαρμόσεις άμεσα για να βελτιώσεις την επισκεψιμότητα και την αλληλεπίδραση της σελίδας σου στο Facebook.

5 ενέργειες για να έχεις μια επιτυχημένη online επιχείρηση

5 ενέργειες που πρέπει να κάνεις οπωσδήποτε για να έχεις μια επιτυχημένη online επιχείρηση

Υπάρχει πάρα πολύ πληροφορία στο Internet σχετικά με τις online επιχειρήσεις και μπορείς πολύ εύκολα να χάσεις το στόχο σου και να βρεις ακριβώς τις κατάλληλες ενέργειες που πρέπει να πραγματοποιήσεις και που ταιριάζουν στο είδος της δικής σου επιχείρησης. Δε θα ήταν πιο εύκολο να βρεις ακριβώς αυτά που χρειάζεσαι για να «χτίσεις» μια επιτυχημένη online επιχείρηση;

7 απλοί τρόποι για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου μέσω Facebook

7 απλοί τρόποι για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου μέσω Facebook

Σχεδόν όλοι οι επιχειρηματίες που έχουν ένα φυσικό κατάστημα, πριν αποφασίσουν να δημιουργήσουν ένα e-shop για το κατάστημα τους, φτιάχνουν σίγουρα μια επαγγελματική σελίδα στο Facebook για να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους.

Ωστόσο, οι «ειδικοί» του Facebook marketing και τα blogs τις περισσότερες φορές δίνουν συμβουλές που εφαρμόζονται κυρίως στις online επιχειρήσεις και όχι στα φυσικά καταστήματα.

12 Τρόποι να βελτιώσεις την Ιστοσελίδα σου για τη νέα χρονιά

12 Τρόποι να βελτιώσεις την Ιστοσελίδα σου για τη νέα χρονιά

Ο Δεκέμβρης τελειώνει και ο Ιανουάριος έρχεται. Στα σχέδια της νέας χρονιάς θα έχεις σίγουρα να βελτιώσεις την επαγγελματική σου πορεία (όπως κάθε χρόνο άλλωστε) και αυτό που θα σε βοηθήσει να πετύχεις το στόχο αυτό είναι σίγουρα και η βελτίωση της ιστοσελίδας σου.

7 Δικαιολογίες που χρησιμοποιούμε για να μην κάνουμε τα όνειρά μας πραγματικότητα

7 Δικαιολογίες που χρησιμοποιούμε για να μην κάνουμε τα όνειρά μας πραγματικότητα

Οι συνεχείς αλλαγές που φέρνει η τεχνολογία στην καθημερινότητα μας συνήθως μας κάνουν να αναρωτιόμαστε αν πρέπει να τις ακολουθήσουμε ή όχι. Δεν ήταν πολύ καιρό πριν που όλοι συζητούσαμε για «εκείνο» το νέο κοινωνικό δίκτυο που ονομαζόταν Facebook. Και κάναμε ερωτήσεις.

  • Να φτιάξουμε λογαριασμό;
  • Τι πρέπει να ανεβάζουμε;
  • Μήπως είναι χάσιμο χρόνου;

Και πλέον έχει γίνει καθημερινή μας συνήθεια. Ακόμα κι αν δε μοιραζόμαστε πολλά πράγματα στο δικό μας λογαριασμό, θα μπούμε να ενημερωθούμε για τα νέα της ημέρας και των φίλων μας.

VIB Planner: To απόλυτο planner για το blog σου!

VIB Planner

Το VIB Planner – Very Important Blog Planner – είναι έτοιμο για εσένα! Όλοι ξέρουμε ότι για να είναι ένα blog επιτυχημένο χρειάζεται προσεκτικό σχεδιασμό και προώθηση. Χρειάζονται χορηγοί, λίστα email, guest posts, μελέτη των στατιστικών, giveaways, ωραίες εικόνες και φυσικά συγγραφή άρθρων, οπότε το blogging γίνεται μια full-time δουλειά! Με τόσα πολλά πράγματα που απαιτούν προσεκτική μελέτη, συχνά είναι δύσκολο να καταφέρεις να τα ελέγξεις όλα και να μείνεις οργανωμένος. Γι’ αυτό, δούλευα πολύ προσεκτικά τον τελευταίο μήνα για να σχεδιάσω ένα blog planner που να είναι κατανοητό και να περιλαμβάνει όλα όσα χρειάζεται ένας πραγματικά επιτυχημένος blogger! Το ονόμασα «VIB Planner», δηλαδή Very Important Blog Planner, γιατί είναι απαραίτητο και πολύ χρήσιμο και σημαντικό!

5 μέθοδοι marketing για να προωθήσεις την επιχείρηση σου στο διαδίκτυο

5 αποτελεσματικές μέθοδοι marketing για να προωθήσεις την επιχείρηση σου στο διαδίκτυο

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι με τους οποίους μπορείς να προωθήσεις την επιχείρηση σου, αλλά ας ξεκινήσουμε με τους 5 πιο σημαντικούς. Θα έχεις ακούσει σίγουρα το SEO, το Social Media Marketing, το Blogging και το Email Marketing. Θα έχεις δει παλιότερα άρθρα σε αυτό εδώ το blog που έχουμε αναφερθεί σε αυτούς τους τρόπους. Δες παρακάτω για λεπτομέρειες και πιο αναλυτικές οδηγίες για να καταλάβεις τι πρέπει να κάνεις!

3 βήματα για να ξεκινήσεις την επιχείρηση σου όταν δεν έχεις χρήματα

3 βήματα για να ξεκινήσεις την επιχείρηση σου όταν δεν έχεις χρήματα

Είναι πολύ απογοητευτικό όταν όλοι αυτοί οι cool τύποι ξεκινούν τα blogs και τις επιχειρήσεις τους και εσύ μένεις πίσω επειδή… δεν έχεις χρήματα. Έχει συμβεί σε όλους μας, όταν έχουμε σκεφτεί τις τέλειες ιδέες, αλλά ο λογαριασμός μας στην τράπεζα μας λέει όχι και μας κρατάει μακριά από τους στόχους μας. 

Γιατί να χρησιμοποιήσεις μια υπογραφή στο Email σου και τι πρέπει να περιέχει;

Γιατί να χρησιμοποιήσεις μια υπογραφή στο Email σου και τι πρέπει να περιέχει;

Όταν τη δεκαετία του ’90 άρχισαν να γίνονται δημοφιλείς οι υπογραφές email, οι αποστολείς το παράκαναν λίγο προσθέτοντας πάρα πολλές εικόνες, την αγαπημένη τους φράση και τη χαρακτηριστική γραμματοσειρά Comic Sans, συνήθως με πολλά χρώματα! Η υπογραφή email πρέπει να δείχνει επαγγελματική και το περιεχόμενο της πρέπει να εξυπηρετεί έναν σκοπό.

Τα 5 αγαπημένα μου sites για να βρεις δωρεάν φωτογραφίες!

Τα 5 αγαπημένα μου sites για να βρεις δωρεάν φωτογραφίες!

Με μια απλή αναζήτηση στο Internet μπορείς να βρεις απίστευτα ωραίες εικόνες που ταιριάζουν στο post σου και θέλεις να χρησιμοποιήσεις στο site, στο blog ή στα social media. Όμως, οι περισσότερες έχουν δικαιώματα και άδειες που πρέπει να αγοράσεις για να τις χρησιμοποιήσεις…

Πώς να παρακολουθήσεις την πορεία των social media (+ Free Σχεδιαγράμματα)

Πώς να παρακολουθήσεις την πορεία των social media (+ Free Πλάνο)

Εάν ρωτήσεις τους ειδικούς στο social media marketing, θα σου πουν ότι πρέπει να παρατηρείς κάθε λεπτομέρεια από τις μετρήσεις και τα στατιστικά που προσφέρει κάθε social media, να τις καταγράφεις, να τις αναλύεις και να σημειώνεις τα συμπεράσματα σου. Έχουν δίκιο, φυσικά!

Αλλά, τι γίνεται όταν δεν ξέρεις να το κάνεις μόνος σου και δε θέλεις να πληρώσεις κάποιον επαγγελματία;

Η ανατομία μιας αποτελεσματικής Αρχικής Σελίδας

Η ανατομία μιας αποτελεσματικής Αρχικής Σελίδας

Σαν γενικός κανόνας, η αρχική σελίδα του site σου είναι η πρώτη «συνάντηση» που έχει κάποιος με την επιχείρηση σου. Γι’ αυτό το λόγο, χρειάζεται να δώσεις αρκετή σημασία στο σχεδιασμό και στη δομή της αρχικής σου σελίδας έτσι ώστε οι αναγνώστες να συνοψίσουν το μήνυμα της επιχείρησης σου.

13 τρόποι χρήσης του Facebook για να «χτίσεις» τη δημόσια εικόνα σου

13 τρόποι να χρησιμοποιήσεις το Facebook για να «χτίσεις» τη δημόσια εικόνα σου

Ακόμα κι εάν η δουλειά σου δεν απαιτεί την προσωπική σου προβολή, πρέπει πάντα να σκέφτεσαι πως ο,τιδήποτε κάνεις δημόσια, η συμπεριφορά σου, η εμφάνιση σου, πράγματα που λες, ακόμα και οι άνθρωποι με τους οποίους συναναστρέφεσαι, κάθε σου κίνηση, πρέπει να γίνεται έχοντας στο μυαλό σου τη σωστή προβολή του εαυτού σου και κατ’ επέκταση της δημόσιας εικόνας σου.