Οικογενειακή Επιχείρηση: Πώς να γίνει γνωστή στο διαδίκτυο!

Οικογενειακή Επιχείρηση: Πώς να την κάνεις γνωστή στο διαδίκτυο.

Όλοι έχουμε κάποιο φίλο, γνωστό, συγγενή που αποφασίζει να διατηρήσει την οικογενειακή επιχείρηση λόγω της οικονομικής κρίσης και της ανεργίας. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα και με τα στοιχεία των ερευνών των επιμελητηρίων της Ελλάδας, οι οικογενειακές επιχειρήσεις ξεπερνούν το 80% του συνόλου των επιχειρήσεων και απασχολούν ένα σημαντικό ποσοστό εργαζομένων. Αν και οι περισσότερες είναι πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, οι ελληνικές οικογενειακές επιχειρήσεις παρουσιάζουν ανθεκτικότητα στην οικονομική κρίση! Αυτό συμβαίνει λόγω ενός σημαντικού πλεονεκτήματος των επιχειρήσεων αυτών που είναι η πολύ καλή γνώση της αγοράς, καθώς υπάρχουν συνήθως προσωπικές σχέσεις με πελάτες και προμηθευτές λόγω της μακράς συνεργασίας.

3 λάθη που εμποδίζουν τις πωλήσεις σε ένα e-shop!

Τις τελευταίες εβδομάδες έχω πάρει 3 διαφορετικά emails από άτομα που έχουν το δικό τους e-shop και μια σελίδα στο Facebook με πάνω από 1000 likes αλλά δεν κάνουν καθόλου πωλήσεις. Αφού έλεγξα τα e-shops, παρατήρησα ότι όλα είχαν τα ίδια ή παρόμοια λάθη. Και αφού 3 διαφορετικά e-shops έχουν το ίδιο πρόβλημα, αποφάσισα να γράψω ένα άρθρο γι’ αυτό.

Δες τα προβλήματα που εντόπισα στα ηλεκτρονικά καταστήματα που τσέκαρα τον τελευταίο μήνα.

3 λάθη που εμποδίζουν τις πωλήσεις σε ένα e-shop

9 top tips για να γράψεις το τέλειο Facebook post!

9 top tips για να γράψεις το τέλειο facebook post

Υπάρχει ολόκληρη τεχνική για τη δημιουργία ενός post στο Facebook που δε θα κάνει μόνο τους χρήστες να διαβάσουν το περιεχόμενό σου, αλλά θα τους κάνει να μιλούν γι’ αυτό και να το μοιραστούν. Από την επιλογή του σωστού μήκους κειμένου μέχρι τη χρήση ή όχι emoticons, υπάρχουν κάποια tips που θα αξιοποιήσουν στο μέγιστο τις δυνατότητες των social media για να αυξήσουν τους αναγνώστες του περιεχομένου σου δημιουργώντας το τέλειο post στο Facebook!

Πώς να κάνεις τη «βαρετή» επιχείρηση σου δημοφιλή στα Social Media

Πώς να κάνεις τη

Μέχρι πριν μερικά χρόνια, οι περισσότεροι άνθρωποι πίστευαν ότι τα Social Media χρησιμοποιούνταν από τους χρήστες που ήθελαν να λένε συνεχώς στους άλλους τι φαγητά τρώνε και τι ρούχα φορούν. Σήμερα, τα social media έχουν γίνει πολύ πιο αντιπροσωπευτικά και σεβαστά από τις επιχειρήσεις, καθώς γνωρίζουμε όλοι σιγά-σιγά πόσο σημαντική είναι μια αποτελεσματική παρουσία στα social media για τη φήμη μιας επιχείρησης.

Πώς να σχεδιάσεις σωστά ένα Blog (+ δωρεάν σχεδιάγραμμα)!

Πώς να σχεδιάσεις σωστά ένα blog (+free σχεδιάγραμμα)

Χιλιάδες νέα blogs δημιουργούνται κάθε μέρα κι αυτό γιατί οι περισσότεροι πιστεύουν ότι το λανσάρισμα ενός blog είναι εύκολο και η συντήρηση δεν χρειάζεται χρόνο και πόρους. Οκ, το στήσιμο ενός blog είναι εύκολο, ειδικά εάν χρησιμοποιήσεις κάποια δωρεάν υπηρεσία. Αλλά, για να γίνει ένα blog επιτυχημένο, χρειάζεται χρόνος, προσπάθεια και αρκετός σχεδιασμός.

Πώς μπορεί ένας χώρος εστίασης να ωφεληθεί από τα Social Media!

Πως μπορεί ένας χώρος εστίασης να ωφεληθεί από τα social media

Κάθε επιχείρηση, όσο μικρή ή μεγάλη κι αν είναι, μπορεί να ωφεληθεί από καλά οργανωμένα και ισχυρά προφίλ στα social media. Ωστόσο, οι χώροι εστίασης είναι αυτοί που μπορούν να κερδίσουν περισσότερα από αυτήν τη χαμηλού κόστους αλλά πανίσχυρη μορφή marketing! Παρόλο που οι ιδιοκτήτες χώρων εστίασης είναι μερικοί από τους πιο πολυάσχολους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, ο χρόνος που χρειάζεται να επενδύσουν στο marketing μέσω των social media μπορεί να οργανωθεί πολύ καλά!

Πώς να πουλήσεις κάτι στο Internet και τι ισχύει με τη νομοθεσία!

Πώς να πουλήσεις κάτι στο Internet και τι ισχύει με τη νομοθεσία!

Τον τελευταίο καιρό, έρχονται συνεχώς μηνύματα στο Facebook και emails από κόσμο που με ρωτάει πώς μπορεί να πουλήσει κάτι στο Internet. Σε αυτό το άρθρο, προσπάθησα να συγκεντρώσω όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για τις online πωλήσεις, ποια είναι τα οφέλη, πώς να «στήσεις» ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και τι ισχύει με τη νομοθεσία στην Ελλάδα.

Twitter: Τι είναι και πώς να το χρησιμοποιήσεις!

Twitter: Πως να το χρησιμοποιήσεις

Το Twitter είναι μια δωρεάν υπηρεσία, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να γράφουν σύντομα μηνύματα και να διαβάζουν τα μηνύματα άλλων χρηστών της υπηρεσίας (τα γνωστά ως tweets). Τα μηνύματα που ανταλλάσσουν οι χρήστες αποτελούνται από το πολύ 140 χαρακτήρες και μπορούν να περιέχουν εικόνες ή video. Έτσι γίνετε πολύ πιο εύκολο να περιγράψεις κάτι.

Πώς να φτιάξεις ένα επιτυχημένο travel blog!

Το ταξιδιωτικό blog ή travel blog είναι ένα blog που έχει σαν θέμα τα ταξίδια (προφανώς :P), στο οποίο ο travel blogger μοιράζεται προσωπικές εμπειρίες και στιγμές από τα ταξίδια του σε διάφορους προορισμούς. Μπορεί να μοιράζεται φωτογραφίες, ταξιδιωτικούς οδηγούς, αξιολογήσεις εστιατορίων και ξενοδοχείων, αξιοθέατα κτλ.

Πώς να γίνεις travel blogger

Πώς να βγάλεις χρήματα μέσω Internet ως ελεύθερος επαγγελματίας

Πώς να βγάλεις χρήματα μέσω internet ως ελεύθερος επαγγλεματίας

Με τη ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και της ψηφιακή εποχής, το Internet έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας. Γιατί, λοιπόν, να μην το χρησιμοποιήσεις για να βγάλεις χρήματα δουλεύοντας σαν ελεύθερος επαγγελματίας;

Το να δουλεύεις σαν ελεύθερος επαγγελματίας, ή αλλιώς το freelancing, είναι μια σοβαρή επαγγελματική δραστηριότητα που απαιτεί πολύ περισσότερες γνώσεις και δεξιότητες από μια δουλειά που κάνεις ως υπάλληλος σε μια εταιρία. Για να πετύχει κανείς σε αυτό χρειάζεται πολλά πράγματα, καθώς μόνο το ταλέντο δεν αρκεί. Ο κυριότερος κανόνας είναι να το αντιμετωπίσεις ακριβώς όπως θα αντιμετώπιζες μια πλήρους απασχόλησης επαγγελματική δραστηριότητα και φυσικά απαιτείται χρόνος, προσπάθεια και έξυπνες αποφάσεις.

Πώς να γίνεις δημοφιλής στο Instagram – ο απόλυτος οδηγός!

Όσο περισσότερο γνωρίζει κανείς το Instagram τόσο πιο συναρπαστικό του φαίνεται! Η δημοφιλής αυτή εφαρμογή ανταλλαγής φωτογραφιών είναι διασκεδαστική, απλή και συνεχώς αυξάνεται – το Instagram έχει περισσότερους από 300 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες και τεράστια επίπεδα αλληλεπίδρασης των χρηστών! Αποτελεί μία από τις 10 δημοφιλέστερες εφαρμογές smartphones με αύξηση χρηστών σχεδόν διπλάσια από κάθε ανταγωνιστή που βρίσκεται μπροστά της στον κατάλογο, με εξαίρεση το Facebook Messenger που το 2015 το Facebook το μετέτρεψε σε ξεχωριστή εφαρμογή από το Facebook.

Tips για πριν & μετά τη δημοσίευση κάθε άρθρου (+free checklist)

16 πράγματα που πρέπει να κάνεις πριν+μετά τη δημοσίευση κάθε άρθρου στο blog σου

Εάν είσαι ήδη blogger, τότε θα συμφωνήσεις ότι η συγγραφή ενός άρθρου στο blog σου δεν είναι εύκολη υπόθεση! Υπάρχουν πολλά που πρέπει να κάνεις. Πρέπει να γράψεις το περιεχόμενο, να το διορθώσεις, να το διαφημίσεις, να γνωρίζεις και να χρησιμοποιήσεις τις τεχνικές SEO και άλλα πολλά! Αλλά, επειδή θέλεις να τα κάνεις όλα αυτά μόνος σου, αυτό το άρθρο είναι για σένα!

Πώς να γίνετε επιτυχημένοι Fitness Bloggers!

Πώς να γίνετε επιτυχημένοι fitness bloggers

Ένα blog γυμναστικής, Fitness Blog, είναι ένα online εργαλείο με το οποίο ένας γυμναστής ή κάποιος που του αρέσει η γυμναστική μοιράζεται πληροφορίες ή συμβουλές με άλλους. Οι personal trainers, οι γυμναστές, οι ειδικοί στη γιόγκα και οι εκπαιδευτές χορού είναι οι πιο συνηθισμένες κατηγορίες ανθρώπων που δημιουργούν online κοινότητες και χρησιμοποιούν τα fitness blogs για να επικοινωνούν με τους αναγνώστες τους. Fitness blog μπορεί να ξεκινήσει και κάποιος απλά για να μοιραστεί τη δική του εμπειρία σχετικά με τη γυμναστική με τους άλλους. Τα άρθρα, οι οδηγίες (how-to), οι εικόνες και τα βίντεο είναι τυπικά στοιχεία στα blogs που ασχολούνται με τις φυσικές έννοιες του γυμναστηρίου.

Πώς να αυξήσετε τις κρατήσεις του ξενοδοχείου σας μέσω Social Media & Internet

Πώς να αυξήσετε τις κρατήσεις του ξενοδοχείου σας μέσω Social Media & Internet

Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, ξεκινάμε να σκεφτόμαστε το καλοκαίρι. Και φυσικά ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ σημαίνει ΔΙΑΚΟΠΕΣ! Άνθρωποι από όλον τον κόσμο έχουν ήδη ξεκινήσει να αναζητούν το μέρος που θα περάσουν τις διακοπές τους και πάνω από το 70% αυτών θα ξεκινήσουν την προετοιμασία τους ψάχνοντας στο Internet.

Χρειάζεται να ανανεώσετε την ιστοσελίδα σας;

Χρειάζεστε ανανέωση ιστοσελίδας

Έχετε δαπανήσει χρήματα για να κατασκευάσετε μια ιστοσελίδα αλλά παρόλα αυτά δεν καταφέρνετε να μετατρέψετε τους επισκέπτες σας σε πελάτες; Αυτό οφείλεται συνήθως στον κακό σχεδιασμό και κατασκευή της ιστοσελίδας σας καθώς επίσης, και στην κακή εμπειρία των επισκεπτών κατά την περιήγησή τους στην ιστοσελίδα σας.